Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 7, 2010

good morning!!(^_^)

hehe..semangat tak entry?tu ucapan dengan sepenuh perasaan tahu!!hehe
sebab julung-julung kalinya dapat wish good morning..(faham ke tak??faham ke tak??)
ok..buat-buat tak faham please..;p
ni pun bangun awal kerana umi..pagi tadi umi sapu losyen apa ntah..
umi yang semangat nak menguruskan anaknya yang dah semakin mengembang ni!!
losyen tu sepatutnya panas..guest what!!lepas umi habis sapu losyen, aku gigil kesejukan!!hehe
mula-mula bekubung(betul ke?ke bekubang??ahh..lantak la..) dengan selimut..
tak tahan sejuk pergi tutup kipas..tak tahan juga..last-last keluar bilik duduk kat umi..peluk kaki pun jadi..sememangnya peluk tubuh manusia dapat menghangatkan suasana..ececeh..hehe
betul..tak tipu..betul punya..memang hangat peluk umi..baru la ok sikit..
maybe sebab losyen tu berangin kan..thats why jadi sejuk..hehe
apa pun terima kasih umi..atas segala usahamu..dan juga dapat buat adik bangun awal pagi..=)
sayang umi...
tiba-tiba(jeng..jeng..jeng..)hehe..takde apa pun..telefon berbunyi ring..ring..ring..(sila menyanyi ye adik-adik) makcik maria call ajak umi pergi kelas..ok..mengganggu waktu kami bermesra betul..(ish..ish..) now i'm alone..ok..nak kena setelkan thesis..chayok..chayok!!


"menarilah dan terus tertawa
walau dunia tak seindah syurga
bersyukurlah pada Yang Kuasa
cinta kita di dunia
selamanya…"

thats all..thanks...






2 comments:

  1. bb..org bce la..grr..(marah lg ni..)

    ReplyDelete
  2. uikkk..org bce ke???alamak kantoi...hehe..alaa biala org nk bce..bb xksah pn..mmg gatai kn pkwe u ni...hehe=P

    ReplyDelete