Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 7, 2010

impianku


okay..cerita pasal impian, saya teringat waktu di plkn dulu, dalam kelas cb(character building) cikgu kata kita kena ceritakan impian kita dekat orang-orang yang terdekat..(berapa banyak dekat da..)ok..sebagai seorang peserta yang taknak sia-siakan pengalaman dan ilmu yang di ajar..jadi..dengan ini..saya dengan suka duka nya, ingin mengumumkan segala impian yang saya masih ingat dan terlintas pada ketika ini..yeah!!(syok sendiri)
1) mempunyai suami dan keluarga bahagia..termasuk anak yang soleh solehah..plus comel lote..(mesti la..wajib ni..)
2) bawa umi ke mekah buat umrah..
3) mempunyai sahabat sejati..*
4 ) belajar selama mungkin..(tak semestinya kena masuk u..mungkin juga ke kelas-kelas di masjid atau di surau-surau berdekatan ye..)
5) memiliki rumah..*
6) memiliki kereta..
7) memiliki lesen B2 dan D..*
8) memiliki laptop..*
9) memiliki camera DSLR..semakin gila sejak akhir-akhir ni!!
10) daki gunung..(larat lagi ke??dah makin kembang ni..huh!)
11) menikmati suasana penuh romantis bersama yang tersayang..(kalau boleh nak selalu..hehe)
12) ada lebih dari seratus koleksi novel..(sejak akhir-akhir ni dah tak rajin beli..takde masa nak baca..-_-")
13) melancung ke negara romantikus venise Italy..
14) owh..sangat berharap kejayaan belog ini..anda semua perlu membantu saya!!
15) nak menghadiri reunion dengan kawan-kawan sekolah pada usia 30 tahun..( tak sabar rasa nya!!semoga panjang umur..)
16) nak hantar anak bersekolah di sekolah lama saya iaitu Madrasah Idrisiah..ye..saya mahu anak saya menghirup udara segar disana..rindu sungguh!!
17) menjadi seorang yang cantik dan berilmu!!ok fine..saya sedar saya tak cantik dari segi rupa..mungkin saya boleh cantik dari sudut hati..moga-moga!!
18) mengerjakan haji sebelum berusia 40 tahun..

cukup tak??
okay..yang ada * means dah tercapai alhamdulillah..itu antara impian saya time kena buat senarai impian di plkn dulu..mesti ada yang cakap, ekeleh..poyo nya budak ni..saya tak kisah ok..
saya saja senaraikan semoga satu hari nanti cucu saya dapat baca..dan saya boleh cerita..time nenek kat plkn dulu..nenek senaraikan impian nenek..tengok sekarang nenek dah capai semua..termasuk lah dapat ayah kamu dan cucu yang nakal-nakal ni..(^_^")

okay..ni tengah merajuk dengan my bibi..(macam takde kene mengene..bukan macam..memag takde kene mengene pun!!!)mungkinkah dia keletihan dan ter tidur??atau saja taknak layan saya yang tengah merajuk??(-_-")
fine..dia dah tahu last-last saya yang menyerah dulu..
kenapalah saya tak reti nak merajuk lama-lama???
boleh ke nak capai impian no 11 ni?? dia macam tak hairan je..tak apalah..mungkin dlm 18 ada 2, 3 yang tak tercapai..tapi harap sangat lah dapat tercapai semuanya..tak lah keterlaluan sangat kan??kan??kan??ok..disini saja nak sertakan pic di plkn dulu..


hehe..macam semut..


sorry saya tak banyak gamba di plkn..apa pun semoga segala memori kekal di ingatan..tiba-tiba ada satu story yang nak kena cerita..tapi nanti lah ye..saya pasti cerita bila-bila saya free..ceceh..macam la busy sangat..hehe

ok..thats all..thanks...

4 comments:

  1. npe mrajuk ni???nk eskem ea???=P...nt bb bg ea..don wory tw..=D..sntiase ceria tw..senyum 2 pengubat duka,ceria penawar lara..chewah poyo je cici ni..eh2,bb yg poyo..haa=P..insyaALLAH bb cbe sdaye upaya tunaikn impian cici 2 ye..doa2 la smoge dpermudahkan sgale urusan dunia dan akhirat..AMEEEEENNNN..=)

    ReplyDelete
  2. geram nye..sayangggg!!!!hehe..sbb tu post tu..sje nk gtaw bb sebenarnye..eh2..bkn venice je..klu bleh bwk g sume tmpt ea syg..blog ni mmg tuk anak cucu kita je ni rasanya..hehe

    ReplyDelete
  3. amboiiiiiiiiiiiii dy..demand nmpk..=P..hehehe..insyaALLAH ad rezeki kte g ea uchuk..=D.

    ReplyDelete