Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 15, 2010

hangat-hangat tahi ayam dan kisah kejayaan

ok..susah jugak rupanya nak jadi penulis belog yang berjaya..
hampir sebulan tak post apa-apa..
ya..saya seorang yang hangat-hangat tahi ayam..(anak cucu jangan ikut ye..)
padahal tak ada kerja pun!!mungkin tiada cerita menarik nak dikongsi..(tipu)
banyak yang berlaku sepanjang hampir sebulan ni..
antaranya saya dah selamat berkonvo pada 7 ogos yang lalu..
alhamdulillah..semoga segala ilmu dapat dimanfaatkan..
semoga dapat terus sambung pelajaran ke peringkat tertinggi..
kejap!kejap!meh tengok wajah bahagia..


comel tak??comel tak??

terima kasih ye semua yang hadir..

oh..tidak!!ni bukan anak beliau..ni naim dan anak saudara saya aina..


taknak ketinggalan berposing macam ni..macam berjaya sangat..hehe;p

ok..itu antara gambar-gambar yang dapat dikongsi..
harap sangat masih berpeluang meneruskan penulisan belog..
ingat!!nak bagi anak cucu baca ni..jadi amirah kena/harus bersungguh-sungguh!!
mungkin dalam minggu ni akan memulakan kerjaya sebagai seorang guru..
ya Allah..permudahkan lah segala urusan..

thats all..thanks..

p/s:rumah tok di subang tak dapat wireless celcom..
dapat ke nak meneruskan perjuangan penulisan belog ni??chayok2!!

No comments:

Post a Comment