Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 30, 2010

Koc Wanita Sepanjang Masa

ok..just nak share..kenapa ye..susah sangat ke kita ni nak faham bahasa..
rasa nya dekat iklan tu semua bahasa ada..melayu, english, tamil, arab semua ada..
ni dah lebih 3 bulan sejak koc wanita sepanjang masa dilancarkan..
tapi masih ada lagi manusia yang susah sangat nak faham..bukan menuduh..nak bukti??nah!

hah..bukan setakat sorang je..
tengok-tengok!!ramai tu..
memang lah Malaysia tak akan aman dan maju dengan adanya rakyat yang macam ni..
arahan simple pun tak boleh nak ikut..
eh!eh!macam muka orang asing pun ade yang belakang sikit tu..
tolong ye..
kalau anda ke negara orang..sila lah berkelakuan bijak..
jangan jadi seperti manusia-manusia di atas..
semoga lain kali saya naik tren saya dah tak jumpa orang-orang yang macam ni..
thats all..thanks..=)

No comments:

Post a Comment