Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 7, 2010

Good Luck Ayem..

mungkin ayem tak baca ni..
tapi cuma nak kongsi..
ayem bukan sebarang-barang manusia dalam hidup akak..
akak tak ada adik selain ayem..
walaupun tak seibu sebapa..
tak tahu macam mana boleh rapat dengan ayem..
tapi akak bangga cerita dekat orang akak ada adik angkat nama Halim..
harap ayem pun bangga ada akak mcm akak..hehe(^_^)
ayem..maaf sangat tak dapat hantar ayem ke klia mlm tu..
akak betul-betul tak dapat hantar..
sedih sangat bila baca massage ayem kata dah nak naik kapal terbang..
tak tau bila kita boleh jumpa lagi..
akak nak menangis time baca massage ayem..
akak taip ni pun akak nangis teringat tak dapat hantar ayem..
hanya doa yang mengiringi pemergian ayem..
akak dah janji..insyaAllah ayem balik, akak cuba sedaya upaya jemput ayem ye..
last kita jumpa time akak jenguk ayem time ayem spm kan??
akak tak sempat bagi ayem hadiah spm..
ayem nak pergi pun akak tak bagi apa-apa..
besday ayem nak dekat..pun akak tak dapat bagi apa-apa..maaf yem..
ayem..akak pernah tanya lecturer boleh ke beradik angkat..
ustaz kata balik pada tujuan..akak jawab kalau mendorong dalam pelajaran..mendorong kepada kejayaan dalam kehidupan..ustaz kata takde salahnya..
akak takde adik..ayem la adik akak..seronok tengok ayem berjaya..
ayem jangan lupa akak ye..
maaf tak dapat laksanakan tanggungjawab sebagai seorang kakak yang sempurna..
ayem belajar rajin-rajin ye..akak tunggu ayem balik..(,")


1 comment:

  1. mungkin akak ingt ayem x baca ni kn...??haha
    walaupun akak bkn kakak kndng ayem,tp ayem ttp syg akak mcm kakak ayem sniri..
    ayem bngga ad kak myra yg slalu support ayem..
    it's ok,ayem faham,akak pn ad hal lain waktu tu,ag pn ayem xnak bebnkn akak...
    jgn sdih2 la kak,inshaAllah pnjg umr kita boleh jmpa t eh...
    x yah la adiah2 kak,wat sush2 jek..ayem ag teruk taw,ayem x pnah bg adiah lgsng kat akak kn?minta maaf sgt2
    akak da ckup bek ngn ayem taw,x rugi ayem ad kakak cm kak myra ni...ayem xkn lupakn akak la..don worry k...
    tima kasih ats sgla-galanya kak...^_^

    ReplyDelete