Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 29, 2010

Menderma lah


ye!!saya menyeru kepada semua..mendermalah..
contoh-contoh barang yang boleh diderma..
duit,pakaian,organ,darah..
ok..saya prefer untuk derma darah saya!!
duit juga..jika termampu..ohh!sangat tak suka bila orang datang minta derma time orang tengah sedap-sedap nak makan..rasa macam nak cakap shuhhh!!(rasa je laa)gila kejam ko mira..
bukan..tak baik kan gangu orang tengah depan rezeki tu..
ade tu siap cakap assalamuaikum..(sambil hulur tabung)
dik..orang tengah makan makruh bagi salam..(ko tahu ke makruh tu apa???)
akak tak marah..cuma tegur..(sambil hulur seringgit..)cukup la tu!!
tak tahu dapat pahala ke tak..tapi harapnya budak tu tak lupa ilmu yang aku ajar tu sampai mati!!
ok2..hari ni nak cerita pasal derma darah ye...


ok..sila lah isi borang..

lupa nak cerita..sila lah ke Pusat Darah Negara untuk menderma darah anda..rasa macam VVIP tak??


ok..taknak terlepas..ni time tunggu giliran..senyum lah semoga darah anda mengalir dengan tenangnya..

itu darah saya!!!!buat pertama kalinya guna tangan kanan..dan buat kesekian kalinya cocok lebih dari sekali time nak menderma..(don't worry..saya je yang bermasalah dalam menderma..kerana urat sangat halus..selalunya nak kena doc atau nurse yg hebat2 je cucuk..auuww..)sebelum nak dapat yg hebat cucuk mesti bagi pengalaman kat nurse2 yang takde pengalaman..saya merelakan..wahhh!!baik gila ko amirah!!cuma sekali je cucuk sekali dalam 10 kali dah menderma..terima kasih kerana memberi kenangan itu..tak ingat siapa yang hebat..yang pasti di PPUM..

hah!!seronok tak????dapat makan free...ok2..bungkus letak dalam handbag mana yang boleh..;p

turut diberi iron tablets dan vitamin c..makan lah untuk tambah darah anda..
lepas tu sila kembali cepat2 ke PDN..wink3 ;p


sekian..moh la menderma..harap lah darah aku ni bukan tuk mat rempit..atau pun pas masuk darah ni dalam badan mat rempit, semoga mat rempit tersebut bertaubat dan selalu membawa darahku ke masjid..keh3..
thats all..thanks..;)

No comments:

Post a Comment