Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 30, 2010

Sekolah Kebangsaan Subang Jaya

selama tak sampai 2 bulan di SKSJ..
banyak ilmu baru yg saya dapat..
terima kasih kepada semua warga SKSJ..
kak miza yang menguruskan prosedur masuk dan keluar saya sebagai guru ganti di SKSJ..
tak dilupakan pada paksu aka Cikgu jamil..yang mempromosikan kepada saya untuk menjadi guru ganti di SKSJ..(eceh ayat tak boleh belah)
terima kasih kepada cikgu shamdesh yang bersalin dan memberi kesempatan kepada saya untuk mengganti sebentar..
terima kasih kepada yang banyak memberi tunjuk ajar..kak zalinda yang tak mungkin dapat dilupakan..kak zamrah..guru cemerlang..
dan yang lain-lain, kak syikin, kak masinah, puan tan,puan yong yang sangat-sangat sporting gila..
sepanjang kat sekolah ni memang banyak program yang berlangsung..sambutan merdeka..hari raya..hari kanak-kanak..untung gila korang jadi kanak-kanak zaman sekarang..zaman cikgu dulu takde pun sambut hari kanak-kanak..jeles..(-_-!)
cikgu doakan kamu semua berjaya dimasa hadapan..
semoga suatu hari nanti cikgu boleh berbangga..eh, dia ni dulu penah jadi anak murid saya ni..saya mengajar dia time darjah 2 dulu..(ceh..padahal korang langsung tak hingat pun..wahahaha)

ini 3 budak sangat rajin membantu saya menghangkut buku..dari kiri..alisha,amna, dan mirza..
alisha ni la budak yang bagi kad raya pada hari kedua saya mengajar tu..^_^ cute gle budak-budak ni kan..


ni yang jadi fevret saya dalam kelas ni yang kanan sekali tuuu!!syawal..
gila tak baik ada fevret student pulak kan..

hah!!ni aktiviti time budak-budak upsr cikgu tak banyak mengajar..
so,saya di arahkan/tugaskan tuk cat kembali mural ni..cun gila kan..
cat balik boleh laaa..cuba suruh lukis balik..melangut la ko tepi longkang tu...

ok..sekian la kisah saya di SKSJ..
thats all..thanks...

No comments:

Post a Comment