Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 28, 2010

Cerita Basah.Fresh Dari Ladang!!


okeyh..saya nak cerita pasal jiran sederet rumah saya..lupa nak kira jiran selang berapa rumah..tapi dekat la..kira kalau jalan kaki lambat-lambat seminit sampai..kalau lari dalam 10 saat sampai..;p

nak ditegaskan disini ini bukan cerita lucah..bukan juga cerita orang kena tangkap basah..;)ngehngehh

okey, hari ini pakcik ali (jiran saya) buat kenduri kawin..(bestnye kawin..T_T)
bukan pak ali tersebut yang kawin..tetapi anak lelaki pak ali..(anak saudara yang dijadikan anak angkat oleh pak ali dan makcik minah) ini bukan rekaan ye..ini kisah benar..

mari kita kunjung ke lokasi kejadian...


eh!ini bukan pengantin..pasti!

ini baru pengantin..abang zul dulu takde misai..^_^ sekarang dah macho..abang zul ingat tak dolu-dolu abang zul main kawin-kawin dengan mira??abang zul kata mira comel..kenapa abang zul curang..T_T(cerita rekaan)

rasanya ini adik abang zul..(yang pakai baju melayu la..takkan makcik tu kot adik abang zul..mustahil..-_-!) kurang kenal adik beradik sebenar kerana abang zul dibesarkan bersama anak-anak pak ali ye..harap maklum..
yang ini bapa pengantin..dato' Jaafar..gambar pak ali tak sempat nak snap..

jeng3..ini abang pengantin..azlee senario..saya tangkap gambar curi..saya malu okeyh nak pergi ke seseorang yang glemer dan berkata"boleh tangkap gambar bersama?"owh katakan tidak!! (waktu saya kecik-kecik dulu,azlee penah amik saya sebagai anak angkat..tapi sekarang dia dah tak kenal saya..T_T hahahahh "ini kesah benar okey..") ada aku kesah???;p

ngahaha!!ni pon gambar curi..sambil pegang h/p saya tadah tangan juga..pastu curi-curi snap!
(boleh imagine tak??) tutup mata bayangkan cepat!!

abang pengantin naik runsing..banjir tempat santapan pengantin..alah..panjat la bersila atas meja..kan??kan??;p

hujan dengan lebatnya...^_^

semangat gila ahh mereka kompang kompang..
mereka jua kah yang bakal berkompang di majlis saya nanti??teettttt...-__-''




turut basah bersama
sempat lagi owh hujan-hujan pon..


mak tam dan jebat tak ke kenduri..namun tetap basah bersama..ngehngehngeheehh..

sekian laporan karamsudahkering..saya yang melaporkan dari ruang tamu..

langit sudah kembali cerah..sesipa nak datang masih sempat..mari!!mari!!mari!!

semoga mereka kekal hingga ke syurga..amin..

thats All..thanks..;)



2 comments:

  1. hujan2 pon majlis tetap meriah...^_^

    ReplyDelete
  2. betul2..meriah sgt..hujan2 pon org duk dtg..hehe;)

    ReplyDelete