Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 27, 2010

New Born


kan sebelum ni ada cerita pasal sebuah kehilangan..(sebenarnya seekor kehilangan)huhu;p
ok..pagi ini nak cerita pasal yang new born pulak..(baru lahir)pasti lah bukan saya!^__^,

pasal kucing yang baru lahir..sebenarnya beberapa hari sebelum melur kena langgar...T_T
sila bertafakkur sebentar...
-
-
-
-
-
okeyh boleh sambung..
haa..ulang balik..sebenarnya, beberapa hari sebelum melur dilanggar, maktam (ibu kepada tuah, jebat, melur dan beberapa kucing yang lain) ada melahirkan anak baru..memang lah mak tam ni tak makan pil perancang agaknya..(kurang cerdik ke apa kucing makan pil perancang??)

kali ini 2 ekor sahaja..


ini maktam..kira setiap kali musim mengawan pasti beliau akan bunting..rezeki dari Allah...huhu;p Hitam itu kan menawan..;) meaww!!


eh!ini bukan new born..ni dah dalam proses nak jadi bapa kucing..dah pandai menggatal meawww(suara gatal)..tapi pemalas tak reti cari makan sendiri..makan taknak berebut nak makan dia sekor je..tak boleh share!

haaa..yang ni new born..^_^

pengganti melur..panggil comel je kot..;)

Tuhan dah bagi penggantikan..so, just smile..;)
Allah maha mengetahui segala yang terbaik dilangit dan dibumi..^_^,

thats all..thanks..

10 comments:

  1. tgk tuan dia lahh..huhu;p
    hitam2..sekor tu je putih..comel ke??hehe;)

    ReplyDelete
  2. eh2..maceh2 sbb ckp kucing comey..hehe;)

    ReplyDelete
  3. saya takut kucing .
    yg si comel tu mmg comel .
    sorry wahai kucing , saya racist .
    hahaa

    ReplyDelete
  4. sy pun racist..tp thn kan aja..
    skali de hasshhhummmmmm!!!hambek...

    ReplyDelete
  5. ok

    anak kucing tu comel

    gwa demand 1.
    dua ah...

    gyahahahahha~

    ReplyDelete
  6. Hellioz: commel sgt kan..maceh2..amek yang itam tu laaa..kat umah ni dh byk itam..hehe;p

    kancilbiru..harus la gebu..mak pandai jaga..sebelum ni de nyorok ank de tak bg tgk..skrg ok dah..tu yg bru bleyh tgkp gmbo tu..;)

    ReplyDelete
  7. comelnye.. warna bulu dia cute sgt..

    ReplyDelete
  8. comel kan..sblum ni ada kucing mcm ni jugak..melur..dh kena langgar..boleh rujuk entry sebelum2 ni..^_^ makceh ye..

    ReplyDelete