Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 27, 2010

Pagi Ini Menyusahkan Orang


eh..bila baca balik tajuk entry berulang kali macam waktu pagi ni menyusahkan orang..tidak!bukan itu yang saya maksudkan..ngehngeh..
maksud saya, pagi ini saya yang dah menyusahkan orang..hehe(sonok pulak ekau dah nyusahkan orang ye??)

tak..tak seronok..sedih sebenarnya..T_T
pagi tadi, pagi-pagi!kalau saya kata pagi maknanya betul-betul punya pagi..bukan pagi pukul 10,11..
pagi selepas subuh saya dah siap-siap..meh tengok saya dah siap!


weh mira!!kantoi celak mu comot..hahhahaagfh..

pencahayaan yang cukup..matahari pagi ye!bukan matahari petang..bukan!

poyo sat..toksah nak jeles...

menjiwai waktu pagi(pagi yang betul-betul pagi)..jarang-jarang jumpa sejak kebelakangan ini..ngehngehngeh..sila buat-buat tak faham okey...(ke tak faham sungguh??)

ok..nak ceritanya..pagi ini sepatutnya pergi mendaftar ke kelas APSA..apakah??
saya pun tak tahu menahu..kawan mak duk suruh pergi..

saya pun tunggu la makcik rosiah dan kak rodhiah nak pergi sama-sama..pukul7.15 dah siap kira on je nak jalan..sekali tunggu-tunggu sampai pukul 8 lebih jugak la baru mereka sampai..tak kisah pun..;)

bila dah pergi, saya sampai sana..memang sungguh la tak nak join..siap kena tidur bagai..(sebenarnya dah bawa baju)tapi memang tak nak ahhh...

kira pergi jalan-jalan je la pagi ni..pastu tiba-tiba makcik rosiah cakap kakak nak pergi kerja..mira nak balik macam mana..saya tak menggelabah okey..
rileks je..takpe..hantar la kat mana-mana ktm ke..bas ke..mira balik naik bas pun boleh..(wanita serba boleh..cehhh!)

tapi kak rodiah dengan baik hati nya nak hantar balik rumah lepas tu patah balik pergi kerja kat kl..terharu kan..memang menyusahkan orang..T_T

saya memang suka sangat lah orang macamni!!(siapa tak suka gila) harap saya pun sentiasa dapat buat baik dengan orang lain..;)

thats all..thanks..;)

No comments:

Post a Comment