Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 14, 2010

Sebuah Kehilangan


pagi subuh berbelog..mungkin hari ini dalam sejarah untuk anak dara yang seorang ini..
tapi entry kali ini cerita sedih..ye seperti tajuknya..sebuah kehilangan..subuh ni, baru tadi, saya dikejutkan dengan berita kehilangan..Umi menjerit dari luar pagar "dikkkk melur mati kena langgar!!" saya terus bangun dan keluar..kesian melur..kucing yang comel..kembar jebat adik tuah..dalam setahun mungkin umur beliau.

se ekor kucing putih+siam dilahirkan dari se ekor ibu yang hitam..ye!totally hitam..we called mak tam..saya bersyukur dengan kelahiran melur sebab se ekor aja putih dan menjadi kesayangan kedua selepas tuah..(Tuhan marah pilih kasih)

lepas ni nak sayang semua sama..persoalan disini, tak cukup kemalangan manusia, kemalangan haiwan lagi tak terkira.. boleh tak tak payah bawa kereta laju-laju di kawasan perumahan hah????

boleh menangis dengan kehilangan melur pagi ini..ya Allah..tabahkan aku dalam menerima setiap kehilangan..semua yang datang dari Engkau..kepada Engkau jugalah ia kembali..

buat melur..maafkan kak wan ye kalau ada marah-marah melur..makwan terlewat/tak beri makan kat melur..maafkan kami ye..ya Allah..sampaikan pada melur salam kecintaan dan kerinduan buat melur..(T_T) gila meleleh-leleh air mata taip ini!

bersama melur dibawah meja..(T_T)

melur ber posing maut..

melur sedang ber siram..



haipp!!marah melur sebab kacau dia bersiram..

berlalu meninggal pergi..lepas dah tarik alas meja sampai jatuh ke bumi..takpe..kak wan tak marah pun kan....

manja dalam riba makwan melur..

dari sudut pandangan atas melur..

dari sudut pandangan sisi melur..

melur...(T_T)

Ya Allah..maafkan salah silap ku dan keluarga ku selama memelihara kucing-kucingku..
melur...makwan selalu cakap nanti dah ada kereta nak bawak melur dengan jebat pergi mana-manakan..tak sempat kak wan nak beli kereta melur dah tak ada...(T_T)
al-fatihah....

2 comments:

  1. Sedeynye cite Melur...sy pun suka sgt kucing..bile bc pasal dia sedih rs...apepun, Melur sgt cute n cantik..

    ReplyDelete
  2. hehe..mkaceh sudi dtg sini..malu nye..^_^
    ye..melur sgt comel..tak sangka dia mati cpt..T_T
    tp kan..tp kan..tuhan dah ganti baru..nnt sy post pasal baby bru..hehe;p

    ReplyDelete