Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 24, 2010

Selamat Hari-Hari


hari semalam, 23 november kecintaan pertama saya dah berumur 7 tahun..
dan pada maghrib 23 november bersamaan 18 dzulhijjah, cu kepada kecintaan saya (saya) dah berusia jeng3....hahah..22 tahun jika ikut kelendar islam ye...ikut omputeh baru 21 tahun beberapa bulan..(malas nak kira)


okey..bukan nak cerita pasal yang dah tua bangka..tapi yang comel molek..saya dan umi ke rumah mereka bagi membuat surprise dimana akhirnya kami yang 'ter'surprise sebab mereka-mereka tiada di rumah..ngahahaa..T_T

nasib tak lama tunggu mereka-mereka pun pulang...
sebelum sampai rumah mereka, sempat singgah beli kek..disebabkan mempunyai pengertian (pernah melalui usia tersebut) maka saya nak menggembirakan kecintaan ini.. jujur kata, bukan tradisi keluarga saya buat birthday party ke hape..kek2 nak beli sendiri..hehe T_T
jadi saya berbincang dengan Mohamad Naim yang juga bernasib serupa dengan saya, insyaAllah sekiranya kami berkahwin dan mempunyai anak, bila tiba hari lahir mereka, nak buat makan-makan..takde la sampai nak pasang khemah bagai...semoga kesampaian..^_^

jadi sebelum nak buat kat anak, kena practice kat anak saudara dulu..

no candles are allowed..

semoga ain menjadi anak yang solehah..cu baya ain dulu dah khatam ngaji Quran taw..(ayat tok umi)
semoga ain lagi pandai dari cu..semoga menjadi seorang yang berguna buat agama bangsa dan negara..

hadiah dari tok umi..;)

hadiah dari cu...ngahaahaa..T_T

kisah disebalik kejadian.. dulu-dulu awal tahun tak berapa nak awal ada buatkan ain batu seremban ni..tapi ajar dia tak pandai-pandai lantas batu seremban tersebut tidak langsung diendahkan..hingga la ke hujung tahun ni..tiba-tiba.."cu, buat kan la ain batu seremban.." "dulu cu buat ain campak mana ntah kan..tula..kalau ain dah pandai ain yang bawak pergi sekolah boleh jadi ala-ala pencetus revolusi..ni kawan dah main ain baru nak ikut.."bebel-bebel entah dia faham ke tak..ayat gila complicated untuk budak nak masuk darjah dua..hahahaa


nasib baik besday dia..jadi saya pun jahit la lagi sekali..selamat maju jaya..;)
majulah sukan untuk negara..

thats all..thanks..

2 comments: