Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 6, 2010

World Banknotes 2

setinggi langit ucapan penghargaan buat kekasih hati pengarang cerita cinta Mohamad Naim kerana sudi mengikut/menemani saya jauh nun ke Amcorp Mall Petaling Jaya..tak la jauh mana pun sebenarnya..tapi untuk naim memang jauh..dari nilai ke kl central..kl central bertemu dengan buah hati yang comel molek ni..(sila jangan muntah) kemudian bersama-sama menaiki LRT untuk ke stesyen Taman Jaya..kemudian tiba lah kami ke Amcorp Mall pertama kali nya..semata-mata (bukan polis mata-mata) nak ke kedai ni!!!yeah!!Trigometric!!kedai yang ada banyak duit!!saya suka!!saya suka!!nih la kedainya..


terima kasih pada www.3833.com untuk gambar ini..
mula-mula runsing sebab terlupa nak ambil gambar..dah sampai ground floor nak keluar balik:"bibi!!telupa la nak amik gambar kat kedai tadi..."
naim yang baik hati pun cakap:"jom naik balik.."
huhuhu..terima kasih banyak atas kebaikan itu!^_^
tapi saya tak serajin itu..(-_-'') tak payah..

okeh..sebelum nak mula tayang duit-duit yang banyak..jom belajar no tamil..yeke??
nepal punya no..kat entry dulu tak tahu nak baca..ni kak fiza bagi..eh!eh!ke kak fara??;p

ok bebeh lets start to know others country..sudah!sudah!
ni note argentina around 1986-1989..

dominican republik 1988

kyrgyzstan(karzastan) 1993
nilai matawang 1 tyiyn..


hah!!ini kegemaran Mohamad Naim..^_^
afghanistan 1991
nilai matawang 500 afghanis

suriname 2000..


zambia 2003

madagascar 1994

jamaica 1990

congo 1997

zambia 2003

paraguay 2004..cantiknya nombor tu!!!!

solomon island 1997

ITU SAHAJA yang saya beli pada hari tersebut..3 jam duk kat kedai tuh!siap kak fara tu kata baiknya bf..susah nak jumpa..saya pun jawab..memang..sebaik-baik manusia tu..amin..^_^
naim, kalau awak baca, kakak tu puji awak time awak pergi solat..hehe;p
saja tak nak cerita..nanti kembang..huhu;p
terima kasih ye sudi layan kerenah saya..(-_-")
rindunya bila teringat..dan akan teringat di setiap hembusan nafas..

thank u Allah..u closed one window,
but u gave me a door..(^_^)

thats all..thank u..

No comments:

Post a Comment