Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 26, 2010

Bacaan Wajib Buat Wanita: Sudahkah Anda Membuat Pemeriksaan Mammogram?



buat wanita-wanita berusia 40 tahun ke atas dan menetap di negeri Selangor. berita baik untuk anda semua! anak-anak sila sampaikan..

Kerajaan Selangor telah pun menjalankan kempen 1 Juta Wanita Selangor Sihat. apakah mammogram?

mammogram adalah pemeriksaan radioaktif bagi memeriksa atau mengesan kanser payudara. kan mencegah lebih baik dari mengubati.

jadi Y.b Puan Rodziah Ismail selaku pengerusi Jawatankuasa Tetap Hal EhwalWanita Negeri Selangor telah melancarkan kempen ini. beberapa Klinik Swasta telah dijadi klinik panel Negeri Selangor bagi menjayakan kempen ini.

Kos pemeriksaan melibatkan RM200 seorang ditanggung penuh oleh Kerajaan Negeri Selangor..Umi saya dah pergi..mak/ibu/mommy/mama awak dah pergi?


boleh bawa nak cucu..;) makanan dan minuman disediakan..

tempat selamat untuk kanak-kanak..;)

model mencegah lebih baik dari mengubati..;)


jangan disia-siakan peluang yang ada..sila pergi ke pusat khidmat aduan komuniti anda untuk mendapatkan borang.

Ini antara program Kerajaan Negeri Selangor khas buat rakyat. Saya cuma rakyat yang ingin menyampaikan benda yang baik..;) tak dapat apa-apa manfaat lain dari mana-mana pihak..

sekian..thats All..thanks..;)

5 comments:

  1. salam.terima kasih kerana mengingatkan.

    ReplyDelete
  2. errrr.......

    (ini shj pandangan dr seorg lelaki..)

    :P

    ReplyDelete
  3. kat selangor je eh..kat negeri takde ke..alaa..

    ReplyDelete
  4. mamogram ni mahal ek..skali kompres pon dah brapa..eh2,aku taw mana ni..hehe

    ReplyDelete
  5. untie nana!!!mekaceh sudi singgah comment..tharu ni..^_^, bile hanis plak nk dtg comment??hehe;p

    heidi: hehe..its ok..gtaw ur mom keh..;)

    balqees: takat ni selangor la..;) support the best!!

    ini aialah aku: RM200..tak slp khidmat nasihat RM50, RM150 kos untuk radioaktif tu..

    ReplyDelete