Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 31, 2010

Berjalan-Jalan Bersama Bakal Pengantin Dan Ibunya ke Karnival Pengantin


entry untuk hujung-hujung tahun ni kena kasi gempak..malas ahh nak cerita pasal bola menang..hah!mula la ada yang nak mengutuk takda semangat patriotik tu kan!!jangan risau..saya hafal lagu negara dan rukun negara..cuma tak berapa nak hoh!bola menang???yeayyyy!!!jumaat cuti??yeayyyy!!saya takda rasa macam itu..sebab belum bekerjaya dan tak rasa nikmat dapat cuti tu..-_-'' jangan marah ye..kan dah ramai yang tulis..saya tak payah la kan..;) saya bukan makwe pemain red warriors punnnn...tak perlu..-_-''

jadi saya nak cerita benda yang lagi best-best..pasal kawin..hah!!yang ni saya rasa yeayyyy!!(sambil lompat-lompat macam kera..)

semalam kak dibah ajak ke karnival perkahwinan kat shah alam..check tentatif program untuk jumaat tengok-tengok free..(cheh!memang selalu je free pun..T_T)

jadi hari ni kami pun pergi laaa...wuuu...beshnye.....sampai sana jalan bertiga dengan kak diba dengan makcik sal..asal orang tanya siapa yang nak kawin sambil mata pandang saya..eh!!bukan..yang tu..sambil tunjuk kak dibah..-_-''

meh tengok sikit-sikit yang sempat snap..;)

hah!!tu lah muka bakal pengantin tuh!!!

0.O kenapa gambar katil dulu??? penting!ye..sangat penting untuk orang yang dah bernikah..^_^,

pilihan pankreas..cantik wohh pelamin sudut tepi ni..agak jimat ruang ye..untuk rumah-rumah teras 22 x 84 macam saya sesuai laa..-_-''

cantik jugak kan hitam putih..;)

hoh!yang ni buat kat taman layang-layang tuh boleh..dewan lagiii lah boleh..
tapi saya taknak..kesian owh nak naik atas tu jalan jauh..ustaz pesan berdosa menyusahkan orangggg...haaa..

eh!!tadi dah rotate dah!!!ehemm..ni takde kat karnival tu..ni singgah kat poh kong tesco extra tu..jalan-jalan cuci hati..-_-''

cantik tak kalau berada di atas jari tembamku??

hah!amekkk..ni pamphlet saya..bukan yang bakal pengantin punyaa...sila kemukakan pendapat anda..-_-''
eh!yang ni pon dah rotate..ape hal ntah blog ni arini..senget jee..ni beli kat xes kat tesco..beli guna duit makcik sal..makcik sal belanja..T_T terharu...mekaceh cik sal..

ape sengih-sengih??pening kepala??

owh..bakal pengantin kantoi sedang bergayut didahan telefon..-_-''


notakukukaki: sedang merancang percutian ke Langkawi..dah booked tadi kat karnival tu..tapi belum ada tarikh..nak bawa umi..pergi jalan-jalan dengan makcik sal dan keluarga..;) insyaAllah tak lama lagi..tunggu makcik sal balik bandung..-_-'' lelaki idaman..dah nikah bawak saya naik kapal star cruise tu ye..tak mahalll..haa..

selamat berakhir tahun 2010..semoga tahun hadapan membawa 1001 kebaikan buat semua.. thats all..thanks..;)

12 comments:

  1. camca dan garpu: best betul kan....-_-" kwen jgn lpe jemput...;)

    ReplyDelete
  2. yb raz: mekaceh sudi jalan sini..nnt sy jln sne plak..jap yee..

    ReplyDelete
  3. Hye singgah sini dan polo anda!
    Nanti free jemput lah ke blog saya pula.
    Ohh btw cantik blog!
    and Happy New Year!

    Psst : Atuk Dan Nenek 90 Tahun Main Piano Sweet Rock Sungguh!

    ReplyDelete
  4. Mr Swift..thanks..;)jap2!skrg sy pegi!!hehe thanks ye kata blog cntik ..i try to make this blog very simple..

    ReplyDelete
  5. tuan umah, nak tanya..pelamin kat gambar num 3 tu, sape yang buat ek? berkenan sangat.. kalau awak ingt, emelkan kt sayer ek..dolphinvee_winter@yahoo.com..tq dear!

    ReplyDelete