Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 20, 2010

Hari Ini Dalam Sejarah



okeyh..apakah sejarahnya?meh tengok meh..



ngahahhah..apa yang sejarahnya??ok..idola saya dalam dunia blog taip nama saya..lihat la dunia...mana tak bangga..lagi popular dari Siti Nurhaliza ni...

hanis mungkin tak tahu..saya rabun orangnya..hehheh..tak de makna nya tajam mata..;p

semoga satu hari nanti beliau sudi datang kat blog nih..bukan sekarang lahh..tunggu laa blog ni dah lebih sempurna..

sebelum ni tak pernah buat entry sebut nama Hanis Zalikha..takut orang kata nak cari publisiti murahan..ikut nak wat title entry Hanis Zalikha Taip Nama Siti Nur Amirah..tapi malas ahhh..tak jadi..nanti orang ingat nak publisiti guna nama orang lain..tak perlu itu semua..

rasa macam, Ya Allah..hampir sempurna Hambamu seorang itu..pandai, cantik, baik hati, punya keluarga bahagia..nak apa lagi??

satu je yang memang jelas belum sempurna..tak yah sebut semua tahu kot..tapi saya yakin dia dah pasang niat nak berubah suaru hari nanti..saya yakin! semoga dia diberi kesempatan itu..lepas tu mungkin dia akan jadi lebih sempurna..

tak ada manusia sempurna kan..so, its ok Hanis..ramai yang sayang awak..

semoga diri ini dapat jadi yang sempurna buat Tuhan, keluarga, dan masyarakat..

thats all..thanks..;)



No comments:

Post a Comment