Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 20, 2010

Kenanganku Sebagai Blogger






again..join segmen encik ben sifuku..
diminta untuk buat entri besrdasarkan beberapa penetapan yang diberi..ecehh..

tarikh lahir blog ini menurut kata blog ini sendiri pada april 2010..tapi yang musykil nye..diri sendiri tak hingat dah pernah buat blog..mungkin kerana diri yang kekampungan ni..orang nak buat blog dia pun nak buat gak..pastu dah register tak tau nak buat apa tutup dulu..konon-konon nak cari mereka yang pakar-pakar untuk bertanya..

punca kelahiran blog ini pula adalah atas ransangan otak kanan menendang-nendang otak kiri..okeyh..tak lawak..kerana memang minat menulis bercakap bergossip dan lain-lain..yang utama..saya nak anak cucu saya kenal saya..tahu kehidupan saya..andai meninggal awal..semoga tak dilupakan..;) okeyh..setakat ni sehat walafiat okeyh..saja budget-budget cerita sedih..(dulu time sekolah suka tanya kawan, "weh, kalau aku mati ko sedih tak??" hahaahha)

orang pertama yang telah menjadi follower pastilah lelaki idaman saya Mohamad Naim..berbulan-bulan jugak ahh beliau jadi follower pertama dan satu-satunya follower saya..huaahahaa...;p

entri pertama sebagai blogger ialah "trying" iaitu pada 05/07/10

entry pertama yang dapat banyak komen/hits??jeng jeng jeng..meh tengok meh..


entri yang saya join segmen encik ben la..thanks ye..jasa anda tidak akan dilupakan..insyaAllah.. :,)


blogger pertama yang saya jumpa..tak berapa nak pasti..tapi antaranya Hanis Zalikha..sebab kawan promot dan bukak-bukak jatuh hati dengan dia..eh..eh..blog dia..

blog yang saya minat??sila rujuk side bar..mereka-mereka kegemaran saya..;)

kenangan manis..erm..sentiasa manis bila berhadapan dengan blog nih.. ;) tapi harap sangat dapat join kalau-kalau ada yang buat gathering blogger tuh..ada ke sudi jemput??-_-''

kenangan pahit??hmmm..haaaa..bila fokus depan laptop sebok berblog walking sampai terlupa/terlambat nak reply message lelaki idaman..T_T maafkan saya...

impian saya terhadap blog ini..semoga saya mendapat segala manfaat dari apa yang saya usahakan..semoga dapat ramai kenalan..semoga impian nak anak cucu baca blog ni tercapai..semoga dapat berkongsi segala yang berfaedah dan memberi manfaat..

thats all..thanks..;)



6 comments: