Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 30, 2010

Kisah Si Tuah



haa..hari ini kena cerita pasal tuah..sebab tuah parts of my family..ngehehheh..
tuah dilahirkan pada januari 2009..dah nak masuk 2 tahun..

seekor kucing yang sangat-sangat teramat manja, baik, kacak, dan tak perkasa..
harap je handsome..tapi tak reti berlawan..

konon-konon macam dia king arr untuk kucing-kucing dalam taman ni..tapi tak reti begaduh..selalu kucing-kucing lain datang rumah nak cari gaduh ngan tuah..sampai tercabut-cabut bulu tuah..terkencet-kencet kat depan tu..saya laa tukang cucinya...T_T

tuah menjadi kesayangan seluruh isi rumah ni..aina yang kecik tu pun sayang tuah..sebab buat la apa pun kat tuah..tuah tak cekau tak gigit nye...sebab tu aina suka tuah..dia boleh pukul-pukul..tarik ekor..tuah pasrah je..-_-''

hobi tuah ialah mandi dan tidur...rasanya dalam koleksi gambar-gambar tuah, banyaknya gambar tuah tidur je...

ini kerja budak-budak..letak tuah dalam buai..-_-''

ini tanpa paksaan..tidur dengan nyeyaknya..suka meleset rapat-rapat tepi orang...


handsome gila kan??? patut la kucing suka datang gaduh dengan tuah..T_T cian tuah..

thats All..thanks..;)

3 comments:

  1. hehe.saya pun suka kucing api kucing tak suka saya. sadis tak ? ok tipu . saya tak layan sangat kucing . tapi makan saya bagi ! *takmenunjuk baiknih .

    http://aqilasafuan.blogspot.com/2010/12/sumpahtakpayah-pakai-heels-untuk-nampak.html

    ReplyDelete
  2. cik suheela: anak sedara nak pnjm pun saya tak bg...T_T

    aqila:saya suka kucing!tp makan tak bagi!umi bagi..-_-"

    ReplyDelete