Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 10, 2011

Bakso Bandar Seri Putra


hari itu dah janji kan nak tunjuk gambar bakso yang sedap hingga meleleh-leleh airmata tuuu..ni hah!meh tngok ramai-ramai..


slurppp..lapo balik pulak lepas tengok gambo nih...teringin datang kembali..haihh..(tersilap tak bawak keluar daging bola dia tuh!)sedappp..

ni bakso kat pasar malam jeee..kat pasar malam bandar seri putra bangi..sedappp betul...lagi pedas lagi umpphh..kalau boleh makan hingga meleleh-leleh airmata tu kira lagi menghayati laa kesedapan bakso nih..T_T

dulu tak reti makan bakso..even pergi indon pun tak pi rasa bakso kat sana..rugi sungguh la haihh..-_-''

sekarang segalanya ada di Malaysia..macam-macam ada..bakso yang lazat tak terhingga pun boleh dirasai disini..

buat yang teringin nak rasa, boleh lah berkunjung ke pasar malam bandar seri putra bangi..amek highway PLUS keluar tol bandar seri putra/bukit mahkota..keluar-keluar plaza tol boleh nampak dah pasar malam di kiri anda..

pasar malam berlangsung setiap hari selasa dan sabtu...

thats all..thanks..;)

No comments:

Post a Comment