Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 3, 2011

Bermula Hari Ini Saya Sudah Menjadi Ibu Kepada 7 Anak

Hari ini 3 Januari 2011 saya dapat 7 anak..apakah??anak kucing??SALAH!

bermula pada tanggal yang tertera diatas, saya dah mula menjadi ibu kepada 2 ORANG anak lelaki dan 5 ORANG anak perempuan..ye!orang aka manusia..

ok..tak mahu bermain teka-teki lagi.. dipendekkan cerita, saya diminta tolong oleh kak rozi iaitu kakak sedara saya..okeyh ayat tak nak bagi orang pening, Kak Rozie (kakak sedara) minta tolong saya jaga sekejap budak-budak dekat pusat asuhan beliau..beliau kekurangan kakitangan (pekerja) kaki beliau cukup ada 2..begitu juga dengan tangan beliau..sempurna!

mungkin dalam seminggu akan berada disini..okeyh..saya grab je kesempatan ini..sebab saya percaya experience is the best teacher..

kira kat sini saya belajar untuk menjadi seorang isteri yang solehah duduk rumah jaga anak-anak yang ramai..T_T

jejaka idaman..dont wori..i can do it!!!^_^,

alhamdulillah..saya tak sampai tahap migrain atau tension..sikit pun tak..alhamdulillah..;)
saya seorang yang sangat percaya kepada pembalasan..kau jaga anak orang elok-elok, nanti orang lain jaga anak kau elok-elok..kau ambil barang orang, orang akan ambil barang kau..just like that..tak tahu kepercayaan macam tu ada nama specifik ke hape..kalau pernah tengok cerita cina, bila dia ditimpa musibah ke hape, nanti dia akan cakap, "apa lah kesalahan aku pada hayat yang lepas.." hah!macam tuh!!

ok..harini tak boleh nak upload gambar sebab terlupa bawak card reader..laptop takde Belutot..(alaaa...yang on nset ko punye belutot aku anta gambar nih) hah!

akan upload coming soon...

thats all..akan update perkembangan dari masa ke semasa..chewahhh..

thanks..;)

No comments:

Post a Comment