Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 25, 2011

Competition



semalam saya hantar borang permohonan dekat MAIS. Majlis Agama Islam Selangor. dekat Shah Alam.. Banguna Sultan Idris Shah..

naik tingkat 9 menara utara.. tak boleh belah bagitau detail sangat..

tolong lah jangan ada yang mohon lagi dah..-_-''


hadoiii..ramainya yang mohon..terus hati rasa mengecil..ni baru 24 Jan..tarikh tutup 31 Jan ye..;( mesti banyak lagi orang yang akan hantar dan hantar permohonan kannn..T_T

semoga rezeki saya disini..

cikgu sandaran dah kol..dia tanya boleh tak mengajar kat subang..usj 20..search google ada sekolah jenis kebangsaan tamil je kat seksyen 20 tu..nasib baik laa mengada buat cerita sedih jauh bagai..kira kalau dia tanya macam tu basically saya dah lulus la kan interview tu??cuma tinggal nak letak penempatan jee..mudahkan la segala urusan ya Allah..

10 comments:

  1. fashioista: mekaceh..aminnnn..tak sabo dh nk kje..bekobar2 dah ni..haha

    ReplyDelete
  2. dengan gedik nya nak kata
    waaa
    nak merasa gaji kwn
    :))

    ReplyDelete
  3. nisah: bleh..blehh..dont wori..nnt aku bli gula-gula aku agih2 kat kwn2 ehh..tade masalah tuu..masalah de skarang keje pon tak dpt lgiii...waaaaaaT_T

    ReplyDelete
  4. npe x ngajar kat madid je?
    bleh dpt income lbih jd warden~

    p/s:ak yg apply pkai stpm pn gaji hpir2 rm900~
    klo jd warden? rm1+++

    ReplyDelete
  5. hadi: syoknye lahai klu aku dpt ngajo kat situ..tapi jauh la..hg nak tman umi aku ke??aku g ngajo sne..nak?nak??huhuhu;p

    ReplyDelete
  6. jap2.. tak paham.. anta borang kat MAIS tu untuk apa? huhuhu... moga ada rezekinya dear...

    ReplyDelete
  7. untuk minta kerja la syg..hehe;) thanks 4 ur nice word..aminnn;)

    ReplyDelete
  8. neni pun dapat guru sandaran kt subang jgk..ss15, near to subang parade tp incik hubby xbagi..hu..hu...

    ReplyDelete
  9. lahh..tak sporting la hubby u..;p tkut jauh kot..

    ReplyDelete