Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 30, 2011

Contest Cute Specky Wow!!!


hari ini saya rajin..saya join contest..wewww...;)

meh laa join ramai-ramai kat sini segala terma dan syarat ada di situ..

heh!hambek wOwwww gojes gila nihhh...

smart kan siap dengan botol susu yang mahal tuuu..!!-_-'' hai..nama saya aisya..;')

ehh..longgar sudah...baru nak posing..

yang ini kakak aisya..panggil mayah..nama sumaiyyah..kita kena confident ye..itu penting..walaupun pakai terbalik..hasil nya..wOwww!!;')

hah..berikut bukan lah anak saya..tapi anak kepada kakak saudara saya..kira anak buah jugak laa...tengok gambar-gambar anak kakak takda pulak yang berspeacky..T_T lepas ni kena beli kan..

saya nak join contest ni sebab kak nick comey wohhh..dah laa comey, baik hati pulak tuh!tahu-tahu je saya memang mengidam (walau tak mengandung) nak pakai contact lens warna warni..memamg idaman kalbu laaa...saya teringin betul nak warna grey..nak..nakkk..;'( doa-doa la murah rezeki..

ok, saya dikehendaki tag kawan-kawan..so i would like to invite :


izzati awak kata nak speck free kan..nah join ni kot-kot dapat contact lens free..;)

faizah kawan ku yang sama-sama rabun dan memerlukan contact lens..heheheh..

moh la kita meramaikan majlis..tutup : 12 February 2011
izzat

3 comments:

  1. yay yay...ala..tapi tade lagi.nak cari model dulu. Ngeee~maceh. Lebiu

    ReplyDelete
  2. faizah: sonok beno..hehe..slamat beramal..wehhh!!takyah arr wat gempak sgt..kang aku plak tak dpt..haha

    syafiqah: thanks!;')

    ReplyDelete