Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 14, 2011

Di February Fool KAn Oleh Seorang Teman


sila perhati kad dibawah

sempurna!
teman saya yang nama Syafinaz..

saya nih memang semangat membara-bara kalau bab kawin-kawin ni..

punya laa exited konon-konon nak pergi ramai-ramai laa..ni kawan sekolah punya cerita ni..siap bincang laa nak naik apa..sekali check kelender.. 29 februari..sekali..

hampehhhh punya pinat!!memang ko ni dah lama panjang umur kan???sabar je lah jiwa raga...
taun ni takde pun 29 Februari..sampai 28 jee..tu pun hari isnin..celah mana orang buat kenduri time hari kerja??orang asli pun taw hari kerja tak buat kenduri..-_-''

terima kasih banyak laa dah mempermainkan jiwa raga sahabat-sahabat ko ni weh..

tu je nak cerita..terima kasih bagi aku idea nak buat entry..haha;p

anak cucu sila jangan buat begini ye..dosa mempermainkan jiwa raga manusia lain..hehehT_T

thats all..thanks..;)

8 comments:

  1. hahaa
    sumpah sengal .
    baru je nak kagum sbb kawen awal

    ReplyDelete
  2. hahaha .. sanggup print out card pulak tu ! =D

    ReplyDelete
  3. cian kat u!
    lina pon penah kena..
    setaon yg lepas..tp ta la smp anta kad kawin..
    pakai sms aje ckp nak tunang 31 sept,,
    cis sept smp 30 aje

    ReplyDelete
  4. nisah: ko taw aku pnye beria siap bincang2 nk cri kpala bagai..mmg ngok la die..haha..ingt snang nk reunion skali..-_-"

    ferra ferro: tu lah pasal!mmg sumpah pcaye gila..hehe

    lina: ni lg dasyat kan???hahaha

    ReplyDelete
  5. Hahaha. Pandi kwn u kenekan u! ;P

    ReplyDelete
  6. haah..pndi gila..sila jgn nuat kwn anda begini ye..T_T

    ReplyDelete