Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 12, 2011

Get Well Soon Tuah


sebelum ni kan pernah cerita..kucing-kucing kat kawasan rumah ni suka gaduh dengan tuah..sebelum ni cuma luka-luka tercabut bulu dan buat tuah terkencet..sekarang dah makin ganas dah kucing tuh..abis tuah kita dah tempang..T_T

nampak tak luka tersebut??dah sapu minyak gamat dah..

kesian tuah...T_T tido je..selalu pantang bukak pintu lari-lari nak masuk rumah..ni dia tidur je..ada satu malam tu tidur dalam rumah atas katil..dari malam sampai pagi pukul 10 lebih macam tu dia tidur je..selalu bangun semayang subuh dia pun bangun sama nak kejar pergi dapur mintak makan..

semoga tuah cepat sembuh ye..

2 comments:

  1. kucen area mah lina pon same..



    bley bace pos nieh,sal kucen lina
    http://nurulamalinakamaruddin.blogspot.com/2010/10/aku-relakan-ia-pergi.html#links

    ReplyDelete