Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 12, 2011

Hari Ini Selesai 3 Perkara


ya!selesai..tapi belum tamat dan belum ada kesudahan..apakah??;p

perkara pertama hingga ke tiga bakal diceritakan menurut turutan waktu yang telah dilalui..

sekitar 12.30 bertolak ke Shah Alam. tiba sekitar 1.10 tengah hari. singgah di masjid negeri untuk solat zohor.

setelah selesai solat bertolak ke pejabat pendidikan selangor..ada interview guru sandaran tak terlatih..(GSTT) tak terlatih yang tak berapa nak enak dengar tu!T_T

saya orang pertama ye pergi masuk interview..dah semua pakat taknak masuk dulu..dalam 2.30 petang dah selesai perkara pertama..;)

kita terus kan perjalanan ke perkara ke dua..heheheh..gelak kejam..;p



saya meneruskan perjalan ke dataran Shah Alam..jeng jeng jeng..;)


saya disini..;)

berjalan ke bangunan SUK..biasalah..kami kan special..mesti laa selalu ada bodyguard...ensem tak abang bodyguard kami??T_T

lebih seribu yang hadir..;)


bacaan doa sebagai penutup majlis..;)
sebenarnya nak snap gambar polis tengah tadah tangan berdoa dalam kereta ni..sekali pantul muka sendiri balik daa..boleh laa labu..;p ni yang polis mengaji agama..yang hat tak mengaji agama orang dok berdoa depa duk berlabun sakan ehh..


doa seorang ibu..dan antara rakyat yang teranaiya.. kabulkan ya Allah..;)


sempat lagi reporter nih interview saya...entah keluar celah mana tak taw..dah tanya dari mana..dia dah jawab..tapi saya mengalami sindrom short term memory..heheheh..-_-''

mesti encik nuffnang hangin je ngn aku nih..mne depa suka org duk tuleh politik..ada aku kesah??kesah la sikit-sikit..T_T

perkara yang ketiga..dah cek kat SPR kat PKNS tadi..nama saya dah ada dalam rekod sejak september 2010 ye..mengong sungguh haih tenet SPR..tak update ke??okeyh tenang..-_-'' janji dah selamat..

thats All..thanks..;)

2 comments: