Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 21, 2011

Kenapa Perlu Keppowchi Cerita Kat Semua Orang Dah Ada Pakwe/Makwe?Ingat Kau Sorang Dalam Dunia Ade Pakwe/Makwe?

...بسم الله الرحمن الرحيم...


ecehhh..nak mula kan isu hot ni kena dengan basmalah..haha..okeyh..saya bakal mengemukakan pendapat mewakili diri saya sendiri ye..tak dirasuk oleh mana-mana makhluk dimuka bumi..

ini juga khas untuk diri sendiri..tak ajak mana-mana individu untuk turut serta dengan langkah ini..

ada macam-macam sebab yang bakal saya kemukakan..tapi yang pertamanya, sebab saya nak semua tahu saya ada boyefren..eh..eh..boy friend..bukan boy friend"s" ok...

kenapa saya nak semua tahu saya ada pakwe??sebab saya taknak orang ngorat saya...gila jujur nihh..-_-'' macam minah perasan pun ada kan..tapi saya mengenali diri saya lebih dari anda-anda semua..jangan risau..bukan sebab saya perasan saya cun..saya tahu saya tak cun..sebab cun tu beruk..hahahaha..kawan penah cakap..;p okeyh..bukan perasan cantik..betul..;)

saya tahu saya peramas..eh!eh!peramah okeyh..saya juga banyak kawan laki sebelum ni..dan saya bukan jenis yang bagi harapan kat orang yang saya tak betul-betul suka..biasanya kalau "pemangsa" tersebut dah mula bagi hint-hint nak buat ayat-ayat romantikus, saya akan cerita lebih mendalam pasal bf saya!hehe;) saya pernah okey berpengalaman cakap "eh, saya rimas la awak caring sangat" waktu tu takda pakwe..tapi tak suka kat dia..bukan benci ye...tapi takde perasaan cinta..taknak bagi harapan laa konon nya..jangan risau..dah minta maaf dah kat beliau..T_T saya tak kejam sangat kot..

dulu selalu cakap, cinta lain..sayang lain..saya sayang semua kawan saya..tapi saya tak cinta kawan saya..

pengalaman peribadi ye, time tak ada pakwe, saya message dengan ramaiiiii kawan lelaki..ramai betul lah..bila ada pakwe, saya message seorang je lelaki..;) bukan lah tak boleh message lelaki lain langsung..boleh..tapi sekali-sekala je la kan..ada kawan yang "alim" dulu..dia takda pakwe..tapi kawan lelaki ramai..kuat berpersatuan ye kawan saya ni..lepas tu ramai la kawan-kawan lelaki..call..message..standard la "alim" sekarang still berkawan dengan lelaki..tuntutan zaman kan..faham tu..tapi mana lagi better?duk melayan ramai lelaki ke satu lelaki je?jawap sendiri..T_T

atas beberapa kenyataan diatas, cukup lah kot..saya tak kata saya menghalalkan cinta sebelum kawin ye!!!tapi mungkin salah satu jalan nak mengelak dari saya menjadi lebih tak terjaga..kalau takda pakwe saya boleh keluar dengan ramaiiii kawan lelaki..T_T lebih baik la saya ada pakwa..kalau keluar pun dengan dia sorang..syukur la siapa yang mampu menjaga diri dari dunia yang penuh berdebu ni..tahniah..saya tak mampu..-_-''


ni body guard saya..jangan ganggu saya..huahuaha..;p



semoga dipermudahkan segala urusan..thats all..thanks..;)

8 comments:

  1. jom!jom! gila semangat bekobar2 nih...keje pon blum..T_T

    ReplyDelete
  2. hadoiii..takkan laa keppochi ada pakwe je..nk kawen nnt lagi arr kene keppowchi..haha..lagi pon tade hg spe laaaa yg nk bsuh periuk blange...;p mst ajak pnye!

    ReplyDelete
  3. hummm.... tu bukan alim dah tu... huhuhu... cakap kat dia, tak elok la macam tu.. sat g jadi fitnah plak kat orang kan? haishhh.....

    ReplyDelete
  4. she wears tudung labuh, socks, and hand socks..alim la kot dr saya ni..;) tapi tu lah..ilmu agama bukan stakat kat pakaian kan..banyak lagi perkara lain..;)

    ReplyDelete