Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 13, 2011

My Dreams Wedding

ehem..semalam punya lah blogwalking sampai terbaca contest by CST Production dengan Datin Lynda Rahim..layan sampai 2.30 pagi....siapa??alaaa..CST Production yang buat video elyana kawin tuuu..Datin Lynda pulak fashion designer..ramai ahh artis-artis pakai baju kawin dari butik beliau..

don't worry..saya tak pasang niat nak masuk contest tu..just dapat laa idea sikit nak wat entry baru..;) angan-angan saya tak lahh jauh seperti terawang-awang dikayangan..-_-''

ok, nak mula dah cerita nih..boleh laa amek twisties ke apa-apa jajan buat makan sambil nak baca story i nih..panjang nih..T_T mampus laa takda sapa nak baca kalau panjang berjela kan..sapa la nak baca My Dream Wedding orang-orang biasa macam i ni..T_T

saya mengidamkan kenduri saya nanti semua tetamu cukup makan..;) lepas tu kalau boleh nak jemput anak yatim ke rumah orang tua ke..eh!eh!rumah orang tua tu tinggal..bawak warga tua tu je..;) kan..sebab hari kawin kita tu laa nak bagi buat banyak-banyak pahala..semperna hari yang mulia tu kan..

kenduri nak buat kat mana? saya pun masih terfikir-fikir..nak buat depan rumah ke..dewan ke..tak pun luar masjid jee..senang..habis-habis nikah terus keluar makan..;)

saya juga harap hari perkahwinan saya nanti saya akan jadi fotogenik..sebab kan saya ni tak fotogenik..ya Allah..sehari tu ya Allah..bagi la berkilau-kilau suami tengok hari nikah tu..;)

saya sangap berharap..yang ni penting ni...saya sangat berharap, kenduri saya tak menyusahkan mana-mana pihak..;) semoga segala nya berjalan lancar..;) kabulkan permintaan ku ya Allah..;)

dan yang sangat teramat penting, saya nak pasangan saya nanti Mohamad Naim..;) sebab saya dapat rasa dia antara anugerah terindah buat saya..dekat mana pun kenduri kita, walaupun tak mampu nak buat besar-besaran, insyaAllah hari itu akan jadi hari yang paling membahagiakan saya..saya tak kan jadi bahagia seumur hidup hanya kerana kenduri besar-besaran yang tak sampai sehari tu Mohamad Naim..tapi saya akan bahagia bila awak berada disisi saya..

harap boleh bawak umi pergi buat umrah tak lama lepas nikah..;) permudahkan segala urusan ku ya Alllah..;)

Mohamad Naim..teman saya hingga ke akhir hayat ye....;) thats all...thanks...;)

3 comments:

  1. damn gud dreams wedding!kate org,,,
    kenduri kahwin - Hebah bukan 'Heboh'!

    wish u all da bez n have a blast...may Allah bless n protect u...N,,,
    selamat pengantin baru...eceh~

    ReplyDelete
  2. hamzah: eee..tiruuu je..eee..;p boleh je..

    la'catakserukin: thanks ya..aminn ya rabbal alamin....may Allah bless u too..;)belum nak kawin lagi..tunggu jejaka idaman habis belajar..heheh;p

    ReplyDelete