Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 22, 2011

Serious! Bacaan Wajib Untuk Semua Yang Ada Laptop/PC!!!


perhatikan gambar ini betul-betul!! ini lambang israel!



percaya atau tidak lambang ini ada dalam semua laptop dan PC..bukan 1Malaysia! tapi 1 dunia! ini pun saya tak ambil dalam internet!saya ambil di dalam laptop saya sendiri..T_T dah bertahun rupanya lambang ni bermaharajalela dalam laptop ni..sekarang nyah kau dari laptop ni!!huh!

cara nak jumpa binatang nih!

Buka komputer/laptop anda pada direktori C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10, cari gambar bernama J0285926 . Anda akan temukan gambar Lambang/bendera zionis Israel lengkap (persis dengan warna aslinya) dengan lilin (sarana ibadah mereka) seperti gambar diatas..


sila lah delete gambar tersebut. bukan lah virus. tapi tanda kita prihatin dengan agama dan musuh..ini je yang mampu..nak pergi berperang kecut perut kan..-_-''

selamat beramal..;)

thats all..thanks..;)

2 comments:

  1. yeke..dah cari betul2??sebab saya jmp..kwn2 pun semua jmp..takpe la klu takde..;)

    ReplyDelete