Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 7, 2011

Gaya Hidup Sihat!


hari ini petang tadi..tiba-tiba dapat hidayah..hidayah ni bukan anak dara mak minah ye..-_-'' hidayah ni petunjuk dari Allah..

saya berada disini..taman metropolitan kepong..

ehh..bukan la join mereka-mereka..eh, actually kan..baru tahu..padang bola kat sini dimonopoli oleh orang negro ye..macam mana mereka boleh dapat port cantik macam ni??mana orang malaysia?melayu mana??cina mana??india mana??T_T


saya kat sini..^_^, fewww..bepeluh lagi syok dari duk kat dalam sauna..padahal memang tak ahh nak lari-lari..jalan je kot...;'D

terima kasih kepada si kasut PLKN kerana berbakti..kasut ni memang tak sentuh lepas balik PLKN..kasut ni pulak saya dapat sehari sebelum nak balik dari PLKN..saya rapat dengan bahagian logistik..nama beliau koperal Salam.. sehari sebelum nak balik dia panggil..dia bagi tukar kasut sukan dengan kasut tumit baru..bagi beg PLKN..beg tu untuk jurulatih jee..tapi saya dapat..dapat kalendar..hahh..sila jeles! mekaceh koperal..



standard ahh warga Malaysia..yang tak boleh tu yang nak buat sangattt..adventure gitu..T_T

mesti nak ada...;'D

P/S: Mohamad Naim, i saja pergi review..sini la tempat joging yang i cerita tuu...cantek kan??;')

thats All..thanks..;')

2 comments: