Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 2, 2011

Gong Xi Fa Cai Buat Keluarga Tercinta



ye..wajar untuk saya ucapkan "Gong Xi Fa Cai" bukan kerana 1 Malaysia..tapi sebab saya memang anak orang cina Islam..^_^,

ye saya bangga..sebab saya darah mix..awak ada??T_T umi saya cina Islam..kecil-kecil orang Islam buat anak angkat..

nama umi saya Lee Hui..betullll..tak tipu..ini kisah benar..meh tengok sijil kelahiran umi saya...


sila klik pada gambar untuk tumbesaran berganda..^_^,

menurut sijil kelahiran tersebut, nama "atok" saya Lee Bai..bukan "LEBAI" okeyhh...

ini bukan cerita lee bat, lee bai, dengan lee wat ye..ni kisah benar ni..sila baca entry ini dengan penuh rasa keperihatinan..

nama "opah" saya Tan Tee..bukan "TANTI" orang indonesia ye..bukan!!

Sijil kelahiran ni kata atok saya keturunan Hokkien..

saya berharap sangat suatu hari nanti saya boleh jumpa keluarga saya..T_T ini harapan umi saya yang sebenarnya..saya berdoa saya sempat penuhi impian umi yang satu ni..

nanti boleh laa saya balik kampung time raya cina..;') bestnyaaa...rugi taw..dah 20 tahun terlepas meraikan bersama keluarga..rugi taw tak dapat ang paw dari atok, opah, makcik, pakcik, abang sedara, akak sedara..ehh..melalut pulak..-_-''

kepada yang membaca entri ini, jika anda mempunyai sebarang maklumat bagi mencari keluarga yang dah lama terpisah, boleh la bantu saya..saya harap sangat dapat jumpa keluarga saya..saya sayang atok, opah, makcik, pakcik, dan saudara-saudara saya..^_^,

mungkin kah Lee Dong Wook abang saudara saya??



atau Lee Min Ho



atau Lee Chong Wei??

jika diteliti dengan lebih mendalam, wajah saya lebih iras kepada Lee Dong Wook..hahahah..tak boleh belah ye..-_-''

pic selain sijil kelahiran diambil dari google.. sekian..


Gong Xi Fa Cai



leng loi,

Lee Myra
(nak jugak nama cina) hua!hua!hua!-_-''



14 comments:

  1. happy new chinese new year to ur family :)
    sy pun rsa cm tg smbut rya jgk ni..xcye tgk my new entry :)

    ReplyDelete
  2. cehh
    nak lee dong wook je
    asal x ngaku lee chong wei
    happy new year

    ReplyDelete
  3. alalala.ciannye dea.haha.kite doakan kamo jumpa nan family kamoo balik oke.
    :)
    tapii.yg part last memang taleyh bla.hehehe.
    btw,GONG XI FA CHAI
    :p

    ReplyDelete
  4. nisah: sila jangan dengki..dah nak iras lee dong wook nk wat cana..aku tpakse trime hakikat dan kenyataan ni!!haha;'p

    izzatul hazwani: aminn..terima kasih ye untuk doa itu..;') boleh laa belah..npe tak boleh belah..;'p

    ReplyDelete
  5. wahh bestnye klu ade kaitan ngn lee2 di atas hoho, ehh lee chong wei la paling gempak, :)!
    ppe pun, sye d0a awk jmpe fmly awk stu hri nti.

    ReplyDelete
  6. heheheh..taw tak ngape..syok gile wohhh..;') takpe..saya terima je siapa saja mereka..trime kasih ye..smoga dimakbulkan..aminnn...;')

    ReplyDelete
  7. untung la ader mak ayh yg mix...nak taw tak? org yg kahwin mix ni, pandai2 belaka, serius...^^

    ReplyDelete
  8. pandai laa sgt..T_T alhamdulillah..boleh fikir mana baik mana buruk pon dh alhamdulillah..;') mekaceh ye..

    ReplyDelete
  9. tu lah..mula2 mcm ingt knal gak..tp tak brani la nk psg angan tinggi2..dulu aku ingt dia atok sdare aku..pehh..pehh..kayo den kayo!!tp tak brani nk brangan lama2..-_-"

    ReplyDelete
  10. ape la kaitan nyer ngan artis korea??? mungkin kamu adik saya~sy dr keluarga Lee jg~~huhu~

    ReplyDelete