Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 25, 2011

Memasak Bersama Senjata Seorang Wanita Ketika Didapur



hari ni nak ajar anak-anak dara..anak-anak teruna..mak-mak bapak-bapak cara nak memotong bahan-bahan masakan hebat macam saya..


apa perasaan??jeles tak??tak??takpe..ini pun bukan saya yang buat..ni antara demo yang dibuat oleh penjual senjata didapur..

senjata-senjatanya..ko nak mata bentuk apa??cakap!cakap!

sebab dah dapat memudahkan proses memasak di dapur..
dan kebetulan umi puasa semalam..so, i deside nak buat nasi goreng je makan sorang..;')


dibantu oleh senjata diatas..

juga dibantu oleh senjata diatas dan pisau..;')

kena pakai pisau..senjata juga..tapi bukan seperti diatas..

menggunakan senjata diatas..


yummyyy!!yummyy!!slurrpp..kesat air liur..

dengan menggunakan senjata-senjata diatas..kerja memasak saya menjadi lebih mudah dan cepat..sila dapatkan di pasar malam berhampiran rumah anda..;')

12 comments:

  1. kreatif btul potongan2 tuh.. kosong pun nampak menarik

    ReplyDelete
  2. wah... mcm2 senjata ada ekkk... nak try guna untuk masak cekodok tgk.. haha

    ReplyDelete
  3. sicko: betul2..tak masak lagi pun nmpk enak nak ditelan..T_T

    ReplyDelete
  4. cekodok: boleh2..janji ada pisang..jadi la..;'p

    ReplyDelete
  5. nak blaja! mau kawen pas tu.....

    ReplyDelete
  6. nasik goreng USA satu ye kak..ngeeee~

    ReplyDelete
  7. faizah: nasi goreng USA jauh sgt la dikkk...nasi goreng kampung boleh??;'p

    ReplyDelete
  8. senjata wanita...! pisau kuali dan mcm2 lg =p

    ReplyDelete
  9. ;') ye!ye!tangkas nya wanita menggunakan senjata tersebut..;')

    ReplyDelete