Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 28, 2011

Persiapan Menjelang Detik-detik Menjadi Wanita Bekerjaya


hari ini 28 februari..esok 1 march..;')
jadi hari ni insyaAllah hari terakhir saya jadi penganggur..

antara persiapan terakhir.. hari ini kena pergi KWSP sebab saya lupa no KWSP..-_-"

zaman dah maju..pakai kiosk je sekarang.. tapi tadi beratur panjanggg...T_T sebab 1 je yang elok..lagi satu sistem tergendala aka rosak..


mula-mula dah cuak..dia nak jari kiri!dah la jari kiri memang bermasalah..nasib baik tadi jari ni omey tomey tak buat masalah..;')

lepas tu saya kena mengkaji..ni jadual perjalanan ulang alik train komuter..
see..saya kaji tuuu...main-main laa..tertib tak tertib nya saya..-_-'' kalau sampai lambat jugak tak tahu laaa..

dan ini..iron baju siap-siap untuk seminggu.. ;')

last but not least..meh nyanyi buat kali terakhir..meh sini meh..

2 comments: