Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 28, 2011

Pertama Kali Membeli dan Belah di Online Dan Guna Maybank2U



ehem..ehem..semenjak-semenjak nak jadi wanita bekerjaya ni dah mula nak kena belajar benda-benda yang berkait rapat dengan kemodenan selaras dengan peredaran zaman..ecehh..ayat tak boleh belah..

jadi dengan menurut kehendak zaman, saya telah belajar untuk membeli dan membelah hanya di hadapan laptop..^_^,

perkara pertama yang saya beli dengan menggunakan kemudahan ini ialah..

jeng..jeng..jeng..

ehh..pehal pulak terbalik ni??-_-"

i beli yang ini..harus lah untuk kesihatan tubuh badan yang diutamakan..;')

detox foot patch ni seperti yang semua tahu harus lah untuk buang toksin-toksin dalam badan kamu!kamu!dan kamu! semua orang ada toksin dalam badan..jangan nak tipu ok..selain pakai benda alah ni boleh juga minum teh hijau..bersenam sampai peluk busuk masam meleleh-leleh adalah yang terbaik untuk membuang toksin dalam badan,,;')

apa yang saya rasa lepas pakai??saya rasa lebih mudah untuk bangun tidur..tak tipuuu...sebab sebelum ni toksin dan bertapak dalam tubuh badan ni, jadi nyah kau sekarang!!

selain itu lebam dibawah mata juga semakin berkurangan..ye!kalau bawah mata anda hitam, itu memberi makna badan anda banyak toksin!

dan dengan menggunakan maybank2u, sekarang anda tak payah buang minyak yang mahal nak pergi cocok duit yang tak seberapa banyak pun kannn..;'p okey2.itu saya..saya tau korang-korang ada banyakkk..iyee..saya tau..boleh belanja saya cepat!!

thats all untuk pengalaman kali ini..anak cucu mesti kata.. " eh..apa class ibu/opah ni..dah 22 baru tahu nak guna maybank2u..orang sekarang beli toys kamen rider pun pakai maybank2u..pampers pun boleh beli sendiri...nanti pos laju anta.."T_T

6 comments:

  1. aku pun ada plan nak beli menda tuh.. tapi tak bli2 lagi

    ReplyDelete
  2. akak mahal tak benda tu,???
    waaa nanti dah guna tunjuk hasilnya tau=)

    ReplyDelete
  3. semuanya di hujung jari.. klik je.. tapi kena siap duit la.. hehe...

    ReplyDelete
  4. sicko: sila lah beli..salah 1 ikhtiar untuk menjaga kesihatan..;')

    ReplyDelete
  5. anaiha: tak la mahal sgt berbanding beli kat farmasi..T_T dah guna dhh..hitam sangat la dik..ta sanggup nak letak gambo nye kat sini..heheh..tkut2 ade yg muntah pulak..;'p

    ReplyDelete
  6. cekodok: yeye..kena ada kemahiran untuk bezakan keperluan dan kehendak..;')

    ReplyDelete