Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 4, 2011

Reunion Bersama Bodyguard Saya


hari ini berada disini..

standard ahh mereka mesti nak ada..

sila hafal muka-muka ni..muka sb (special branch) ni..

demo aman..di hadapan kedutaan Amerika Syarikat..supaya tak masuk campur isu mesir..

notakukukaki: buat anak cucu, ini antara usaha ibu/opah kamu..bukan untuk orang lain..tapi untuk ganerasi masa depan..sekurang-kurangnya ibu/ opah tak jadi manusia yang hanya tahu merungut tapi tak bertindak..semoga ibu/opah tak menyesal suatu masa nanti sebab tak ambil apa-apa tindakan..

terima kasih buat bonda tercinta RAEFAH BINTI ZAINAL..kerana sentiasa ada disisi disaat diperlukan..sanggup teman adik sebab tak nak biar adik tak pergi..walaupun tahu umi sakit urat tak boleh berdiri lama inikan pula berjalan jauh..tapi semangat umi mengatasi rasa sakit. terima kasih besarkan adik dalam suasana politik islam.. semoga Allah balas jasa baik dan perjuangan kita yang tak seberapa ni..

jika tun Mahathir mengajar kita wawasan 2020, tapi tok guru Nik
Aziz mengajak kita menumpukan "wawasan akhirat" yang kekal abadi..


6 comments:

  1. nice3! setuju sangat2... susah nak jumpa orang konsisten cakap wawasan akhirat ni.. kadang2 ada yang dah susah sikit, mula la berpaling... adoiii..... sama2 kita istiqamah.. amin...

    ReplyDelete
  2. Serius Amerika mmg poyo gilerr, bajet hebat sgt nk msuk cmpur hal negara lain

    ReplyDelete
  3. thanks amni..betul..susah atau senang itu ujian untuk kita..kalau kita boleh fikir dunia ni hanya transit untuk ke akhirat insyaAllah kita tak rasa terbeban dengan segala ujian..;')

    ReplyDelete
  4. tigasukumaut: betul tu..pemimpin pun hal lain..dengar sangat cakap yahudi tu buat apa ntah..

    ReplyDelete
  5. kamu ni degil lah.kan tun mahathir bilang "demontrasi jalanan bukan budaya kita" (persetankan apa yg tun katakan itu.haha)

    salut untuk mereka yang berani(bak kata TT)
    semoga anda istiqamah dalam perjuangan.

    lawan tetap lawan!(ala-ala DSAI)

    ReplyDelete
  6. heheheh..jangan sampai 1 masa nnt tun mahathir pun turun berdemo..sbb tun kan mudah lupa..haha;'p

    aminnn..perjuangan untuk ank cucu..untuk agama dan negara..

    ye!lawan tetap lawan!haha..mcm bekobar2..tp klu dh lama tak maki smpi kat demo mmg keje maki je la tgk perangai anjing negara belasah rakyat..T_T

    ReplyDelete