Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 19, 2011

Mari Menyanyiiii


ehemm..ehemm..test suara 1,2,3..wahid, isnani, salasa..ik, erk, sann..one, two, three..testing..testing..udah la ye..dah memang kalau suara garau tu terima je la kenyataan..tak perlu laa nak minum air asam jawa konon nak asah suara bagi jadi serak-serak basah..tak perlu..-_-"

ehh..cakap pasal air asam jawa..air asam jawa memang bagi suara sedapp eh??jawa??o.O patut la suara jejaka idaman i sedappp walau tak minum air asam jawa..dah memang orang jawa kan..asal laa tak dilahirkan keturunan jawa..sedap sikit suara..

eh!takpe..kang suara sedapp sangat nak dodoikan anak, anak taknak tidur plak..dah jenuh nak buat konsert hari-hari..kalau suara garau-garau ni anak dengar kejap je dah lena sebab dah tak sanggup nak dengar lama-lama..T_T benarkah teori ni??saya akan bagi tahu kebenarannya lepas dah ada pengalaman nanti..dont worry bebehh...

ow yehhh..ekceli hari ini nak share nyayi lagu aku penganggur..jomm laaa...gila lirik dia menusuk kalbu..meh dengar mehhh..




i nak nyayi puas-puas okey..nak menikmati hari-hari terakhir sebagai seorang penganggur..-_-"
lepas ni dah bekerjaya dah tak boleh nak nyanyi lagu ni dahhh.. kene nyanyi lagu meet uncle hussain -lalala kerjalah- okeyh..itu nanti baru kita nyayi..sekarang kita nyayi lagu arwah sudirman ni jom..

lirik

Jangan ku dipandang hina
Hanya kerna aku penganggur
Jangan pula ku dilupa
Hanya kerna aku penganggur

Aku hanya insan biasa
Ingin juga hidup bahagia
Ohoo... nasibku
Aku penganggur
Ohoo... nasibku
Aku penganggur

Puas sudah mencari kerja
Memang nasib aku penganggur
Masih belum diterima
Memang nasib aku penganggur

Hasrat hati ingin membantu
Menjaga orang tua ku
Ohoo... nasibku
Aku penganggur
Ohoo... nasibku
Aku penganggur

Aku anak berbudi bahasa
Walaupun aku penganggur
Hormat kepada orang tua
Walaupun aku penganggur

Mungkin esok ataupun lusa
Aku akan mendapat kerja
Ohoo... nasibku
Aku penganggur
Ohoo... nasibku
Aku penganggur

Read more: http://www.liriklagumuzik.co.cc/2008/08/lirik-aku-penganggur-sudirman.html#ixzz1EPQSC1jf

Pesanan Penaja: mari lah kita sedekahkan Al-Fatihah buat Arwah Sudirman..semoga roh beliau ditempatkan dikalangan orang beriman..ameen

9 comments:

  1. perghh..perghh..suara arwah sudirman mmg power...;')

    ReplyDelete
  2. akak memang suka kesemua lagu arwah..tp sayang,kini beliau sudah tiada :( al fatihah...

    ReplyDelete
  3. ye kak..dia hebat kan..byk sumbangan dia pada negara..;')

    ReplyDelete
  4. xpenah lagi minum air asam jawa. hehe

    ReplyDelete
  5. fatin: g la beli..kat 7e ada..heheheh..;'p

    faizah: jom2 nyanyi jommm...;')

    ReplyDelete