Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 22, 2011

Bermulanya..

ye tuan-tuan puan-puan..abang kakak adik-adik..takde kot tan sri dengan datok nak datang baca blog nih..

malam semalam saya check ni..


tolong check untuk jejaka idaman sekali..heheh..;')

yea!!dah boleh mengundi..boleh feeling-feling dah dewasa okeyhhh..kan bila dah boleh mengundi tu macam dah matang habisss ahh..kan?? dah boleh nak bincang pasal kahwin..-_-" bincang je laaa...T_T

mula-mula nak bagi tajuk entry akhirnya..tapi tiba-tiba dapat ilham dan kesedaran..pehall pulak akhirnya..baru nak bermula niii...

apa kepentingan mengundi?pehal eksited sangat kakk??ehh..eksited la dikk..nak menentukan masa depan negaraaa tu..hebat tak hebatnya orang yang mengundi..yang pasti mengundi untuk kebaikan laa..kau mengundi orang buat baik..tak ke kau yang dapat pahala??kau mengundi pastu orang tu pulak bukak pusat judi..rasuah..berlaku zalim..tak ke kau pun dapat sama share dia..ingat, kelebihan nabi Muhammad sebab buat perkara-perkara kecil dengan jiwa yang besar..

nampak macam kecik je perkara pergi mengundi..kalau saya, saya fikir untuk anak cucu..memang perubahan takkan nampak dalam 5, 10 tahun ni..percaya lah..

tapi percayalah..hebat nya kuasa kita..kita yang pilih siapa yang nak tadbir negara..kira kita laa bos..haa..mereka kerja untuk kita..kan seronok kalau mereka-mereka ni sedar diri..-_-" tapi sifat nak menjadi tuan sampai lupa mereka ni semua hamba..jangan lupa kita semua hamba..hamba kepada pencipta..jadi lah manusia yang rasa bangga dan rela menghambakan diri pada penciptanya..dunia ni sementara derr..apa nak kalut sangat kumpul harta dunia...

semoga saya mampu menjadi hamba yang terbaik buat pencipta saya..masih jauh perjalanan saya..doakan saya dan awak-awak semua berjaya!;')

thats all..thanks..;')

No comments:

Post a Comment