Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

Cemburu


secara jujurnya saya cemburu dengan bulu mata anak saudara saya..see...

jom laa cemburu ramai-ramai..T_T bulu mata saya kontot je..baka umi..tu pun ok la sikit dari umi..umi dah macam takde bulu mata..-_-"

ya Allah..kuatkan iman aku supaya tak tergoda dengan fake lash time nak kawin nanti..T_T
ingat Amirah..takde nye ko bahagia seumur hidup sebab pakai fake lash sehari tu..-_-"

kepada rakan-rakan, sanak saudara, dan semua yang membaca..

TOLONG INGATKAN AKU...

2 comments: