Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 12, 2011

Dapat Banyak Gula-Gula

arghhh..malu tahu..baru mula kerja tak sampai 2 minggu dah mc 2 hari..T_T
petunjuk apa kah ini ya tuhan...

memang diri ni susah sangat la nak demam..nak sakit-sakit ni..kira boleh berbangga ahh cerita kat orang kalau naik moto tak bawa laptop takat hujan lebat camne pun memang redah je arr..tak macho arr berenti bawah jejambat..insyaAllah tak demam nye derr..

pastu boleh lagi nak berlagak ada salam satu sem tu attendance full untuk semua subjek ye..sambil angkat muka tinggi-tinggi nak bagi effect hidung tinggi kan..sebab hidung tak berapa nak tinggi terpaksa buat macam tu..-_-"

tapi dah takdirkan..tiba masa saya kena sakit supaya saya tak melupakan nikmatnya sihat..^_^,


saya dapat gula-gula..cedappp....;') hambekkk...selonggok 5 ringgit!!lelong..lelong!!

ni doktor kata sakit full package..demam, batuk, selsema..yang paling tak tahan part perit gila tekak..suara terus jadi macam ala-ala ella..tapi suara i lagi manjaaa..sikit-sikit je dia keluar..malu-malu gitu..-_-" memang doa supaya jadi wanita lemah lembut tercapai la walaupun kejap..memang menjerit pun macam bisik jee...memang ayu gila tak taw nak kata ahhh...

kronologi kajadian:

hari rabu 9hb dah rasa seram sejuk..pening yang agak dasyat..masih pergi kerja seperti biasa..lagak wanita kuku besi asia..T_T balik lepas solat isyak terus tidur..belum pukul 9..

hari kamis: 9hb..pergi kerja juga..nak jaga reputasi ahh konon-konon..malu bebb baru masuk dah tak pergi kerja..dah pukul11 lebih tu semua duk suruh pergi klinik..pergi la..sekali doktor offer mc!!wahhh!!(dalam hati menyesal tak pergi pagi-pagi buta..)

hari jumaat: demam..suhu semakin meningkat..T_T

sabtu: pening-pening..cepat la sembuhh....

bismillah hi syafiii ya Allah..

2 comments:

  1. "Gula-gula" tu sikit saja kalau di bandingkan dengan saya punya :)

    ReplyDelete
  2. heheh..cukup laa tu..nak byk mana lg punn...;')

    ReplyDelete