Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 6, 2011

Kalau Dah Sayang


semalam malam tiba-tiba teringin nak pergi kl..dah lama sangat tak jalan kl malam-malam..lagi-lagi sabtu malam ahad..heaven...;')

sebenarnya dari rumah akak..sebelum nak balik duk ajak anak sedara ikut balik..taknak dia ikut..pastu cakap kat umi, jom pergi kl nak..umi pun ok je..sekali tiba-tiba......

ada seorang budak lelaki tu..tiba-tiba je pergi tukar seluar cantik..nak pakai baju berjalan..(bukan baju tu boleh berjalan..means baju yang dipakai untuk berjalan-jalan..)

eh, mizi kan tak nak ikut..nakk laa..mizi kata..napa pulak?tadi ajak taknak..nak pergi kl!T_T sedihnya la hai..budak-budak sekarang...upah nak kena lebih kalau nak dia ikut kata kita..lepas tu cakap la..eh, rumah tok umi la kat kl..nak ikut ke balik rumah tok umi? tak nak lahhh..-_-"

dasyat taw budak-budak sekarang..

ni nak ufo..plastik macam ni RM10 taw...T_T pokaii..ada yang lastik murah sikit RM5 je..tapi dia pulak tak reti main...-_-"

makan sweet corn..



masih mampu tersenyum riang lepas dah perabeh duit cu dia..bagi patah lepas tak sampai 24jam beli...T_T

bangun-bangun pagi ni dia terus tak sabar-sabar nak main..padahal semalam dah janji nak main kat taman layang-layang petang ni..hasilnya..tak sampai 24 jam..dah patah..T_T


kalau tengok orang lain beli..tak pun mak dia beli, conform saya akan cakap bazir je beli mahal-mahal main kejap noo dah patahhh...ni aku sendiri pergi beli...kena batang hidung sendiri..

kesimpulannya..tulah kalau dah sayang..sebenarnya dah agak dah..tengok plastik ni bukan boleh tahan lama kat budak ni..tapi beli jugakkk...T_T

ok nak pergi cari gam nak bagi lekat balik..kalau bolehhh...babai..;')

No comments:

Post a Comment