Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 21, 2011

Kehilangan

ingat lagi pada melur?
mati dilanggar..T_T subuh-subuh jumpa dia terbaring tengah jalan berlumuran darah..

tuhan ganti dengan comel..

dah lama saya tak tangkap gambar comel..tiba-tiba sabtu lepas balik kenduri saya tangkap gambar comel..malam tu blackout..saya duduk diluar sekejap..saya main-main dengan comel..dengan jalak..dengan tuah..

pagi ahad nak hantar umi ke masjid subuh-subuh comel tak ada..mungkin dia jalan-jalan..
tengahari pun takde..sampai petang..saya dan umi cari keliling rumah..

tapi tak jumpa..sekarang air mata mencurah-curah..T_T kenapa tuhan ambil kesayangan-kesayangan saya..mereka teman saya..mungkin sekarang dah jarang nak manja-manja..faktor saya resdung..kalau pegang mesti hashhumm..hashhumm..jadi dah kurang pegang..tapi saya sangat sayang mereka...

ya Allah..jangan Kau uji lebih berat dari ujian ini..

4 comments:

  1. saya sangat sukakan kucing...dan....saya sedih cerita awk! :"(

    awk...bersabar la yer...:'[

    ReplyDelete
  2. sangat comel kucing u tu :)

    Love,
    Aen

    ReplyDelete
  3. cik muda: ye..dah sampai waktu dia..kita kena terima je kan..takde bnd kekal dgn kita kat dunia..

    ReplyDelete
  4. nur ain: terima kasih ye..tp malangnye yg comel2 semua tinggalkan saya..T_T yg tnggl hitam je ni..

    ReplyDelete