Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 2, 2011

Hari-Hari Dengar Khutbah Nikah

fuhhhh..fuhhh..أعذبالله من الشيطان الرجيم

pehh..pehh..busy bebeno ye wanita bekerjaya sorang ni..T_T sedih tahu..betapa saya gagal dalam mengurus masa..alasan tak dapat nak post entry baru ialah susah nak edit pic dan seterusnya membiarkan gambar-gambar tak teredit tersebut kesepian..malangnya blog ini turut menjadi mangsa..T_T saya gagal..

jadi nak taknak hari ini kena post jugak entry..ye minggu ni minggu anak-anak kawan mak saya kahwin..sebenarnya bukan minggu ni..tapi lebih kepada tahun ini..bak kata untie fiza kawan umi, sama-sama la kita dapat menantu taun ni..lepas tu ramai-ramai pulak dapat cucu..bila la waktu umi saya pulak..T_T

ok first malam jumaat saya dengar khutbah nikah di majlis kak diba...ingat lagi tak yang saya teman beliau pergi karnival pengantin di stadium Shah Alam??haa..dah jadi Puan dah beliau..;')
yang ini agak rapat jadi nak dekat majlis banyak kali jugak la singgah rumah beliau sumbang keringat ni..

lepastu pagi tadi pun dengar khutbah nikah lagiii..yang ini anak makcik noriah..saya tak berapa rapat dengan pengantin ni..kenal-kenal gitu jee..

dan esok anak pakcik amin..;') semoga mereka-mereka kekal hinggan ke syurga..
alhamdulillah..saya sangat bertuah kerana bermasyarakat kan mereka-mereka yang bukan katak bawah tempurung..alhamdulillah saya dah jadi kawan-kawan kepada kawan-kawan umi saya..-_-"

semoga nanti diwaktu saya dipermudahkan segala urusan insyaAllah..;')

ohh ya..sahabat kecintaan saya, cik mah sekarang di jordan..umrah dan ziarah..seronok nya dapat jejak kaki ke sana..semoga saya menyusul tak lama lagi..insyaAllah..semoga beliau selamat pergi dan pulang..

No comments:

Post a Comment