Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 23, 2011

Latihan Asas



ehem..ini adalah latihan asas buat jejaka idaman..iaitu mendalami selok belok kawasan perumahan saya..;')

mula-mula pergi jusco..tak besar macam jusco bukit tinggi..tapi tak jauh macam dari rumah beliau ke jusco bukit tinggi..kehkehkeh..;'p

lepastu saya bawa dia pergi FRIM. Forest Research Institute Malaysia. Pusat Penyelidikan Perhutanan Malaysia. dalam 5 minit je dari rumah..kecohh tanya naim, amacam, hebat tak cici??duk kl tapi dekat dengan hutan dan sungai..(sambil tunjuk muka bangga)







main rendam-rendam kaki jeee...latihan ye latihan..fokus!

sebenarnya kannn..saya pun dah lama tak mandi sungai ni..dulu kecik-kecik selalu pergi..syokk..dalam..sekarang dah cetekk..;'(
semoga anak cucu saya sempat lagi nak mandi kat sungai ni..

dibelanja jejaka idaman..;')
tiba-tiba hari ini mengidam makan tomyam...slurrppp..kailan ikan masin..telur dadar..hidangan wajib..dan ayam masak petai..jejaka idaman kata sedap!sila datang selalu.hehehe..

patutnya saya yang belanja kan..tetamu datang..T_T

sotong goreng tepung..dah macam cucur sotong..T_T jejaka idaman kata rejected!
takpaa..nanti makan yang piza hut punya okey..;'p

last keluar sebelum mula kerja..ni jumpa lepas dah nak dekat 2 bulan tak jumpa.esok jejaka idaman teman saya pergi pesta buku pulak..

ok nak buat list buku apa nak beli..sekian..;')




No comments:

Post a Comment