Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 6, 2011

Nostalgia


haiii..sambil lambai-lambai tangan..-_-"

sekarang pagi ye..matahari baru je nak terbit..dushh..dah macam penyampai berita cuaca pun ada..sekarang saya sedang menaiki tren komuter untuk ke tempat kerja..dan sedang cuba untuk menjadi ala-ala encik ben ashaari..taip blog walau dimana jua..tapi saya lebih hebat kerana memikul laptop yang besa dan gedabak sungguh..T_T

tadi cari-cari webcam..tiba-tiba terjumpa gambar nostalgia ini..mula merindui zaman tersebut..T_T


ini classmate saya..yang kiri sekali maryam..penah jadi jantung hati..tapi kini dia mungkin sudah melupakan saya..T_T yang sebelah dia ain dan sebelah lagi budak comel omey tomey dan kanan sekali ialah ex-roomate saya..;') nama dia mas..dia kaya..boleh mintak emas sikit kak??-_-"


riang..yang manja di bahu saya kak aida..mek kelate..;')

yang ini cuba meng happy kan diri nak pergi kerja..T_T

thats all..thanks..;')

No comments:

Post a Comment