Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 8, 2011

Selamat Hari Umi..;')

hah!memang lah tak inn kalau semperna hari-hari terpilih ni tak buat entry khas kann..
ye!pada 7hb mei baru saya tahu rupanya hari ibu 8 mei..T_T jangan lah anak saya buat macam ni kat saya nanti..

tapi itu lah..hari ibu ni kan takda tarikh khusus...sukahati dia je berubah tiap-tiap tahun..tak macam hari guru tetap 16mei..kann??

saya tak berminat nak cerita apa hadiah saya bagi untuk hari ibu tahun ni..(ok secara jujur tak bagi apa-apa pun..T_T)sedih sebenarnya..dulu kecik-kecik duduk asrama sanggup pulak beli manilakat kerat lukis, gunting kertas sana tempek kat sini..gunting sikit sapu bedak sikit kat kad biar harum..lepas tu pos..sangguppp..sekarang??

mungkin itu dikala jauh di mata..sekarang kan depan batang hidung je..peluk sehari banyak kali..kiss paling kurang 6x sehari..gaduh paling kurang seminggu sekali..T_T

jadi saya tak rasa bagi sebarang material adalah satu-satu nya cara nak buktikan kasih sayang..sebab saya boleh bagi anytime tanpa perlu sesuatu hari tertentu..;')

dan hari ini, bagi membuktikan kasih sayang, saya bawa mana umi saya nak pergi..pagi-pagi 8.30 pagi dah keluar..;')

secara jujur nya tak mungkin saya dapat jadi ibu terbaik di dunia kerana gelaran itu telah daragut oleh umi saya..;') maaf ye anak-anak ku..(sekarang ada anak tekak..) memang umi saya lah yang layak dapat jadi ibu mithali..

sejak hari kedua saya kerja, hari-hari saya bawa bekal pergi kerja..hari-hari..
rakan kerja memuji saya rajin..saya kata umi saya yang rajin..beliau yang bangun pagi-pagi..siapkan semua..saya bangun-bangun dah siap pack dah..T_T saya bawa je..then all of them told me that my mum was great!yup! greatest mum in this world!;')

memang saya sangat beruntung dapat umi saya sebagai umi!;') umi saya akan jadi penguat saya disaat saya rasa sangat lemah nak hadapi dan tempuh kehidupan..umi saya sentiasa menerima saya walau saya dah melakukan kesilapan besar dalam hidup..

sekarang saya dah jadi best friend umi saya..cakap je kawan umi mana yang saya tak kenal..kadang-kadang umi nak pergi bergosipp dengan kawan-kawan saya pon join sekali..T_T
kawan-kawan umi memang dah jadi kawan saya..saya bangga!

sebenarnya sangat mustahil untuk ceritakan semuanya..cukup lah anak-cucu tahu nenek,moyang kamu seorang yang sangat istimewa..tak pernah berdendam..tak pernah menyimpan rasa..sangat redha dengan segalanya..semoga segala jasa umi dalam membesarkan adik yang sebesar ini dibalas dengan syurga yang abadi..dann..dann..semoga umi cepat dapat anak lelaki...hua!hua!hua!;'p



rindu nak berjalan dengan umi..semoga dimurahkan rezeki..dapat melancong lagi..mekah tunggu kami..;')

1 comment: