Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 19, 2011

Edan

manusia ni edan kan..pelik..betul pelik..

ada orang, dapat pakwe/suami sempoi-sempoi, harap dapat lelaki pengasih penyayang romantik habis..pernah juga jumpa dah dapat pengasih penyayang romantik habis..dia pulak rimas geli geleman, menyampah.. alahai manusia..T_T

disebabkan saya pun manusia, maka tak lari dari perangai macam tu..dah dapat yang baik hati, tapi harap kadang-kadang dia sakitkan hati saya..o.O tujuan dan matlamat?supaya ada proses merajuk dan pujuk memujuk..-_-" kesian jejaka idaman..

tapi yang dapat teman yang selalu menyakitkan hati sure nak yang penyayang tak reti nak marah..what theeee......argh!!sebenarnya jujur kata manusia ni tak tahu apa yang dia nak!

senang cerita lagi tak reti bersyukur..mungkin..semoga hati ni dapat taufiq dan hidayah..(bukan nama anak) sebenarnya sedar diri dah dapat yang terbaik dalam hidup..tapi still nak macam tu nak macam ini.. ;'( hati tu perlu diserah pada pencipta baru apa yang dilakukan akal selaras dengan kehendak hati..

sebab banyak sangat baca novel, maka harap kena lalui perkara-perkara sedih bersama yang tercinta..maka kemudian hari baru lah menikmati bahagia setelah melalui detik susah payah bersama-sama..apakah??nak kena larang anak cucu baca novel-novel ni agaknya..

anak cucu sila jangan baca novel..tak syok langsung! jejaka idaman..i love the way u are..;')

mengapa tayang cinta terhalang, bila rahmat Tuhan tebar melayang..~ matluthfi90

4 comments:

  1. ye jannah..saya pun ske sgt ayat tersebut...hehe..hantu sudah penat..menanti manusia mencari malaikat..;')

    ReplyDelete
  2. hehe..sure die pun camni..kan??kan??kan??;'p

    ReplyDelete