Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 26, 2011

Haiwan Peliharaan



Hari ini umi dan saya telah berjalan-jalan mencari saudara-mara..(jiran umi waktu muda remaja sebenarnya) tapi yelahh kan..orang zaman dolu-dolu jiran poun macam adik beradik..meh peluk ketat-ketat mehhh..haaa

saya panggil nenek besah..anak nya cik badar..cik sabau..tu lah yang saya kenal...duk kat PJ..sekali kami sampai-sampai mereka dah dalam kereta nak pergi kenduri kat klang..dihangkutnya umi dan saya sekali..jadi lah kami jalan-jalan cari makan..

kat kenduri tu saya jumpa nii..


ini bukan haiwan peliharaan-_-"

sedapp suara akhakk ni taw..;') umi kata ni selalu ada kat nasi lemak kopi o..saya tak tahu sebab macam tengok setahun sekali..maklumlah..kata wanita bekerjaya..ok alasan..time tak kerja pun anak dara ni suka duduk dalam bilikkk..(ok jujur..suka tidur lambat bangun lambat)

yang nak cerita nya...

haiii guyss!!!soooo cute..arghhh!!


new born..bogel takde bulu..awww..seksi uu...

minta kasih sayang..

jatuh hati...

bak mai 2 ekoq kat ceq bleh dakk??

nini tengah berkenal-kenalan dengan orang baruuu..siap comolot bagai...tampak bahagia..

bersatu hati..

-_- adoii..kuat mencekek..

hai baby..tak tahu jantan betina mereka..kerana empunya sebelum ni kata dah 6 bulan baru nampak jantina nya..makanya main sebat je la..ni pun tuan dia yang cekup kan..ikut hati saya suka yang kelabu putihhh...comeyyy..takpe..takpe..besar cepat!bagi kak wan anak comey-comey taw..kalau sama jantina 2,2 ni dah kena hantar rumah tuan lama nak pinjam buat pasangan bersenggama..-_-"

semoga kalian bawa rezeki..orang kata haiwan bawa rezeki..setakat ni banyak juga haiwan peliharaan..kucing, ikan guppy, nyamuk, cicak, semut, lipas, lalat..uhh..uhh..banyak nyaaaa...

ok nak tidur nak cari ilham dalam mimpi nak bagi nama baby baruu...yewww..

No comments:

Post a Comment