Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 12, 2011

Khas Buat Umi





hari ini saja buka youtube....lama rasanya tak lihat video terbaru anwarhadi dan matluthfi..bukak-bukak anwar hadi ada video baru..;')

saya tengok sambil meleleh air mata dan sedut hingus kemudian telan..ok jijik..-_-"

jika saya ditanya soalan tersebut:

apa yang istimewa tentang mak anda?

saya ada seorang umi yang sangat luar biasa tabahnya..cekalnya..taatnya..penuh dengan kasih sayang..tak pandai berdendam..sentiasa menjadi sumber inspirasi dan kekuatan saya..sentiasa memaafkan setiap kesalahan saya..serba serbi bolehnya..pandai menjahit, pandai memasak, pandai berkebun, pandai melukis..berikan apa saja..pasti menjadi..insyaAllah..;')

memori indah bersama mak..

memori indah saya bersama umi bila tidur malam saya dalam pelukan umi saya..berbual sebelum tidur..pergi kemana-mana berdua..setiap detik bersama pasti menjadi memori indah saya dalam hidup..

mesej kepada mak..

terima kasih sebab jadikan adik orang paling kaya dengan kasih sayang dalam dunia..ya Allah..tak dapat nak bayangkan hidup adik tanpa umi..semoga adik sempat bagi umi rasa segala kebahagiaan dunia hingga akhirat..maafkan adik tak dapat nak sayang umi lebih dari kasih sayang umi buat adik..semoga umi dikurniakan umur yang panjang dalan rahmat dan berkat..terima kasih atas segala didikan dari kecil hingga besar..terima kasih sebab umi selalu cubit dan renjis air waktu nak kejut adik bangun subuh kecik-kecik dulu..terima kasih kerana sentiasa maafkan kesilapan yang adik dah buat atau akan buat..terima kasih atas redha umi..;')terima kasih banyak umi..adik sayang umi..semoga kita bahagia dunia akhirat..aminn...



i've always known my mom loves me, i'll just never know how much..
-MatLuthfi90-


Harap sangat umi boleh baca apa adik tulis ni..;')


tak banyak gambar kami berdua..harap dapat bergambar berdua dengan lebih kerap lepas ni..;')

No comments:

Post a Comment