Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 23, 2011

Training Yang Mengenyangkan




isnin hari tu, saya dimaklumkan yang rabu saya kena join satu training yang akan diadakan pada hari rabu di Crowne Plaza KL.

Maka bersemangat lah saya..kerana apa?kerana dapat lari dari office buat seketika..kehkehkeh..;'p
bosan hari-hari buat benda yang sama..percayalah..


bahagia..sekali sekala keluar lewat..selalu tak sempat tengok matahari dah keluar rumah..T_T

muka bahagia..naik train pukul 8 dapat duduk!!!




macam-macam ada..

first round..orang kampungg..tak boleh tak makan nasi..lepas tu satu pinggan bercampur-campur..malu nak cerita..tapi ye lahh..orang kampung..tak reti makan buffet kat hotel nii...-_-"


second round!dah mula belajar makan buffet..^_^,



3rd round!

4th round..

setelah kekenyangan..






perjalanan pulang..pulang ke office okeyhhh..training half day je..1 slot je yang memerlukan kehadiran saya..

okeyh..saya dah pandai makan buffet!!sila jemput lepas ni..yummy..yummy..

4 comments:

  1. comel sangattt!~muka bahagia(((=ngee~

    ReplyDelete
  2. mekaceh faizah..comeyy la sgttt....tembam jeee...-_-" bahagia la dapat mkn..heheheh

    ReplyDelete
  3. baru nak diet , bukak2 blog ada pic makanan T_T. failed lagi .

    ReplyDelete
  4. blah la yat..badan cam papan nak diet pe nyee...

    ReplyDelete