Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 31, 2011

merindui zaman itu


sekejap betul masa..rasa macam baru sangat raya tahun lepas berlalu..umur pun dah 22 tahun??whattt??terasa seperti masih sweet 17..

sangat merindui zaman itu..zaman yang mana persekitaran saya dikelilingi orang-orang yang berpakaian muslimah sejati..ececeh..;')

haritu kawan saya sejak kecil ada datang..berdua dengan adiknya..kawan saya nama syuhada..adik beliau adila..saya dan mereka ibarat aur dengan tebing..apakah??-_-"

saya sekolah dengan syu sejak darjah 6..di SRATI..lepas tu sama-sama ke Idrisiah..semua family syu kenal saya..saya sangat glemer dikalangan keluarga beliau..malah makcik dan sanak saudara pun ada yang mengenali saya..begitulah popularnya saya dikalangan keluarga syu..saya pernah tidur dirumah syu tanpa kewujudan syu di rumah beliau..muka tak malu..T_T oh..itu tak disengajakan..




haa..hari tu syu datang kl nak cari tudung..tapi malam tu saya ajak beliau ke i-city terlebih dahulu..


sila cari benda tersembunyi..T_T

cari lagii..
dan lagi...takpe..yang penting nak cerita kami kat i-city! so lampu-lampu warna-warni lebih penting dari wajah comel kami..;')

ini syuuu...

adik syu..adilah..me call ateh..;') tengok..tengok..tangkap pakai handphone jee...pasal tu la asyikk tersembunyi je..T_T DSLR....we want youuuu...

esok nya baru bawa pergi kl..jalan TAR..tudung yang dicari saiz XXL ye..sebab tu datang jauh-jauh..kat ipoh agak limited..(KL pun limited sebenarnya) tak banyak kedai yang jual saiz tersebut..maklumlah..orang kl tak cukup kaya nak beli besar-besar..kain mahal..sebab tu yang pendek-pendek dan sendat-sendat menjadi idaman..-_-"


see..kl..ini bukan xxL je ada, malah XXXXXXXL..siap tak payah pakai baju nokk..



macam cantikk la pulakkk..-_-"

lepas tu zohor kami dah balik..sebab ada lagi 1 destinasi..
dalam 2.30 dah bertolak dengan kereta pulak..pusing-pusing cari kedai kat batu caves..;')


cantik...tapiii...
sini betul-betul jual pakaian muslimah sejati..;') saya sangat merindui zaman itu...sangattt-sangat...

ramadhan tiba lagi..;') saya dah iron baju kurung untuk ke office..tudung yang dirindui juga..;')
no more seluar and baju sendat..;') ya Allah..bless me..;')

ahlan wasahlan ya ramadhan..;')

6 comments:

  1. waa....lme xnmpk syu..huhu
    xrindukn zmn di idrisiah?? :p

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah sejuk mata memandang sejuk lagi perut ibu yang mengandung sudari ;)

    tapi macam kelawar sahaja tudung yang sudari kenakan tersebut. he
    apakah namanya tu? ok, let me guess... tudung mudah sarung dilengkapi baju hujan. eh.? hu atau tudung feat (eceh macam lagu pula) baju ariani? huhu

    ok anyway, salam ramadhan al-mubarak dan selamat menambah amal ibadah (untuk ingatan diri sy yang naif ini juga) ;) assalam w.b.t

    ReplyDelete
  3. moon: zaman itu tu zaman madid laaa...T_T kannn dah mentioned..org sekeliling berpakaian muslimah sejati..kat madid la tuuu!!;')

    ReplyDelete
  4. jaja: mehhh laa sini..nnt bleh jejalan ngn kteee..;')

    ReplyDelete
  5. la'catakserukin: alhamdulillah..tak bpe nak sejuk lg perut ibu mengandung..sbb anak dara die ske gadoh2 ngn ibu yg mengandungkan die..;'p insyaAllah..semoga dipermudahkan jalan dalam menjadi hamba yang solehah..;') tu tudung tu kat kedai kat jln tar..tak berani nk beli..;'p kang sume ikot..mls laa..;'p

    ReplyDelete