Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 12, 2011

Dairi Ramadhan 2011


rutin harian..bangun pagi sekitar jam 5 pagi..terus sahur..menikmati zaman muda remaja..bangun-bangun umi dah sediakan makanan..;') bangun terus makan je..

lepas sahur mandi..dulik kan orang kata perut boncet mandi lepas makan..sebab memang cita-cita nak boncet suatu hari nanti..(tapi ber"isi" laa..selepas nikah yang pasti!!-_-")

sebelum 5.45 keluar terus sembahyang kat masjid..betulll..tak tipuu...lepastu dari masjid terus la umi hantar ke KTM..saya pun pergi kerja...train sekitar 6.35 am..

balik bulan puasa ni pukul 4.30..tapiiii..seperti biasa..sampai rumah harus kelewatan..pukul 6 baru sampai kepong sentral..nak gak sebut sentral tu..bagi gah sikitt..;'p

sampai rumah solat asar mandi siap-siap pergi masjid..ye..berbuka di masjid..
dan tahun ini dalam sejarah saya tak jejak lagi bazar ramadhan buat tahun ni..;')

masjid saya buat 8 rakaat terawih di ikuti 3 witir..kemudian tazkirah ringkas..ringkas-ringkas pun lebih pukul 11 malam jugak la balik..balik-balik memang terus tidur..lepas tu sila baca balik dari atas yang bangun pukul5..begitulah rutin dari isnin hingga jumaat di bulan ramadhan..;')

saya baikk??kehkehkeh..silap besar laa...umi yang baikkk..sebab pujuk anak dara dia nak ikut rutin ni..kalau ikut saya habis terawih terus balik kottt...T_T

eh..eh..yang tu isnin sampai jumaat jee..sabtu minggu lepas saya kantoi..sekali ngadap hindustan la pulakkkk...-_-" apasal cerita best??pasang la cerita tamil...sure saya tak layan..;'p

ok sekian..masih perlu berusaha untuk ihya' Ramadhan...;')


No comments:

Post a Comment